Shruggie Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Fordi det ikke er sånn internasjonal økonomi fungerer lenger Så hvordan fungerer det eksakt? Heh, hadde jeg visst det hadde jeg vært rik Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 På bunn man kan man ikke si, fra 2002 var det en sammenhengende oppgang, så å selge på bull er utgangspunktet ett bra trekk. Men ingen kunne forutse at gullprisen skulle nå til de høyder vi ser idag. Men det spekuleres i at det er en boble, så om vi hadde tapt mye penger på å ha gull tror jeg kritikken ville ha kommet uansett, og av de samme folkene som kritiserer Norge for å ikke ha gull idag. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Kriger i midt-østen, overdrevet forbruk, økende gjeld, pengepresser som pumper ut papirene. Nei, det trengtes ikke mye forsyn for å se at det skulle komme til det nåværende punktet. Endret 12. august 2011 av Gutten fra eventyret Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Norge har aldri hatt det bedre enn det vi har idag. Vet ikke hva det er du klager over. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Okeeeey. Klaging å poengtere fakta javel ja øhm. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Kriger i midt-østen, overdrevet forbruk, økende gjeld, pengepresser som pumper ut papirene. Nei, det trengtes ikke mye forsyn for å se at det skulle komme til det nåværende punktet. kriger i midtøsten?, overdrevet bruk, økende gjeld. har vell vært trenden siden 1 verdenskrig? så og basere seg på det er vell ikke noe man bør basere seg på! Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=rCu3fpg83TY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå