V. Haugen Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Lanserer 7 Android-mobiler, 2 som kjører Bada OS og 2 nye nettbrett, ifølge lekket notat. Navngir resten av Samsungs 2011-modeller Lenke til kommentar
skjalg78 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 jeg må si vi går en spennende høst i møte på mobil fronten, men jeg savner Samsung SGH-i927 Galaxy Attain lurer på om den blir lansert og om den kommer til Norge for oss som er avhengig av hardware tastatur. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Betyr dette at de ikke slipper en Galaxy SII til WP7? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Helt greit at de prøver å fylle hullet mellom mobiltelefon og nettfjøl med noe som er størrelsemessig i mellom. Men det er litt merkelig å se at 4,65"-enheten utstyres med 1280x720 skjerm mens 7"-enheten utstyres med 1024x600 skjerm. Skjermstørrelse og oppløsning bør etter min mening følge hverandre bedre. Personlig kunne jeg ikke tenkt meg noen av delene fordi jeg foretrekker enheter med helst under 4 tommer skjerm sånn at de er passe lommevennlige. Jeg behøver ikke noe i størrelsene mellom telefon og mini-PC'en, men skulle gjerne hatt berøringsfølsomhet på PCen. Jeg synes det er litt trist at det ikke er noen åpenbare kamerakjemper blandt disse. Jeg hadde glatt ofret litt mer penger og valgt en tykkere telefon om kameradelen var vesentlig bedre. f.eks som den på Nokia N8. Fint at det kommer en ny Bada-telefon med AMOLED, men for min del er det en ulempe at skjermstørrelsen kryper oppover. Jeg ser altså liten grunn til å oppgradere fra Samsung Wave S8500 ennå. Et lite tillegg: Skulle ikke Samsung lansere en rekke telefoner med NFC nå? Endret 12. august 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Howy95 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Vil ha enten i9250 eller i9220. Begge er vel nødt til å kjøre en OMAP, antar jeg, siden frekvensen er høy og det er lovet mange med OMAP fremover. Da blir det også valget mellom 4,6 eller 4,3 tommer... Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Ulempen med at dere trykker saker flere dager etter resten av internett er at dere går på blemmer som denne, der dere trykker en sak som allerede har blitt avkreftet. http://global.samsungtomorrow.com/?p=4077 Endret 12. august 2011 av hvakrg Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Personlig kunne jeg ikke tenkt meg noen av delene fordi jeg foretrekker enheter med helst under 4 tommer skjerm sånn at de er passe lommevennlige. Jeg behøver ikke noe i størrelsene mellom telefon og mini-PC'en, men skulle gjerne hatt berøringsfølsomhet på PCen. Iphone 4 passer vel deg da, eller kanskje Iphone 5? Jeg har en Galaxy S2, og har ingen problem med å ha den i bukse lommen, og jeg synes Iphone 4 sin skjerm er for liten, men det er jo da en smak sak hvor stor skjerm man liker. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 iPhone er jo ikke så dum sånn sett. Det er nesten litt merkelig at ingen Android-produsenter lanserer toppmodeller i den størrelsen. Har en 4" nå, føler den nesten er i største laget. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 I9250 ser super fet ut.den kan fort bli min nye mobil.jeg har vært på utkikk etter en ny mobil en stund,og har ventet på mobil med Ice Cream Sandwich.håper den kommer ut i okt/nov,og ikke at vi må vente en evighet på den slik som man måtte gjøre med nexus s.I9250 kan fort være den neste nexus telefonen fra google. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Samsung I9220 hørtes spennende ut, ikke noe mininettbrett (de med 4,5" ++) bra cpu og sikkert bra RAM. Men 3gen. Nexus eller HTC Vigor ser også spennende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg