Brann89 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Får håpe Man U taper nå da:) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Stoke spillerne er helter, holder "selveste" Chelsea til 0-0. WINNING! #DRAWING! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Herlig resultat, en bra helg så langt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Eneste jeg tar med meg fra denne kampen er at Torres ligner på seg selv igjen. Var nær et par ganger, men hjelper lite når ballen ikke går inn. Er uansett mange kamper igjen, vi vil vokse under Boas!! Får håpe Man U taper nå da:) Hallo, de har de Gea i mål. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Åpning som forventet. Antar at AVB innser at laget sårt trenger mer kreativitet fremover på banen. Med en god venstreving og Sturridge ut av karantene, så kunne kampen fort sett meget annerledes ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Overraska over at Kalou starta. Synes ikke han tilførte laget noe særlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Torres så fresk og god ut i dag, noe som er veldig lovende for Chelsea. Som en kamerat sa, så vil han mot andre motstandere få mer rom og tid. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Prøvespill hos Stoke består nok av å mæle ballen så høyt og langt som mulig... Stoke spiller ikke fotball, og det man bør satse på på Britannia mot dem er å holde nullen og å unngå skader... Lenke til kommentar
Samara Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Syntes dette var herlig, jeg Go Stoke! Og syns alltid det er så sjarmerende med all sangen på stadion, spesielt når ting går bra. Ingen i de øverste divisjonene i England kan stille opp med noe som det der. Stoke spillerne er helter, holder "selveste" Chelsea til 0-0. WINNING! #DRAWING! Joda, men Stoke er inget gnetent lag. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Sturridge er suspendert i to kamper til, etter at han ble utvist siste seriekamp sist sesong. Hvorfor ikke El Niño skal starte/spille er for meg merkelig. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hvorfor ikke El Niño skal starte/spille er for meg merkelig. hva prater du om? Endret 17. august 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå