Mr. Dark Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ser det er mange i tråden som har problemer med å blokkere dritt på facebook. Det er skremmende lett, ser jeg en slik melding fra ett spill blokkerer jeg spillet.... er jo bare 2 klikk med musa så er det gjort. Bare det blir like enkelt å stenge i G+ så går det greit. Lenke til kommentar
Negrotron Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Bare det blir like enkelt å stenge i G+ så går det greit. Ser ut til at man må oppsøke det, så man slipper å tenke på det i det heletatt. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 å gauda.. så mye for den inviten Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 16 spill hos meg. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Tok å laga meg en sånn G+ bruker, men var jo ikke en eneste kjent sjel å se der. Nei, kommer aldri til å bli en hit, blir å gå i dass om 4-5 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå