espen999_InnleggNO Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hola. Jeg har en kompis i USA, som kan kjøpe med en laptop for meg (siden det er en del billigere der.) Mitt spørsmål; hva er den beste gaming laptopen man får i USA for en 10,000 NOK? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Alienware M17x, M18x. Clevo X7200, P150, P170. Clevo , som her hjemme går under navnet Multicom Kunshan, har i USA flere ulike merkenavn - det mest kjente er vel Sager. Men også AvaDirect, Eurocom, Falcon Northwest, Origin, Malibal ... og flere. Dette er de absolutt råeste laptopene til spilling, med M18x og X7200 i særklasse, med sine SLI/CrossFire doble grafikkort. Men i klassen like under finner man maskiner fra Asus, MSI, og Toshiba (Qosmio). Endret 12. august 2011 av thomit Lenke til kommentar
espen999_InnleggNO Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Har tenkt litt på M17x. Er denne god nok til å vare en stund, og kjøre en del av de fremtidlige spillene? Off-topic: Du vet ikke hvordan man skifter brukernavn? Ser mitt ble litt f'ed up. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Du får ikke bedre skjermkort enn Nvidia GTX 580M eller AMD HD 6970/6990M. De klarer de aller fleste spill på høy oppløsning og høye innstillinger på grafikken. Det er bare et par-tre av dagens spill de ikke klarer å maxe. (Som Metro, Crysis 2) Hvor lenge det "holder" blir jo litt opp til hver enkelt, men både Nvidia og AMD kommer jo med sterkere kort minst 1 gang i året. Jeg vet ikke hvordan man skifter nick. Lenke til kommentar
techn9e Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Slett Endret 14. august 2011 av techn9e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå