hakonjj Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Lurer på om det er flere rundt her som elsker det spillet! Post gjerne bilder av jernbane-systemet ditt, etc., etc. Her for eksempel kjører jeg en firefelts jernbanesystem tvers over hele mappet (2048x2048) For bildet i full størrelse: www.norwegianshirts.com/openttd.jpg Endret 12. august 2011 av vilværeanonym Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 måtte plutselig starte med dette igjen. Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Du kommer til å få dilla! Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som fortsatt holder på? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg begynte å spille det igjen for noen par dager siden. Lært meg litt av hurtigtastene nå og fått en litt bedre oversikt over alt som er mulig å gjøre i spillet. Tenker på ting som har blitt forenklet som å skifte ut alle togene dine og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå