andreasmedia Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Superman Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Her har du gitt deg i kast med et dristig prosjekt Ideen er bra, men det er en del små detaljer som avslører at dette er en montasje. Nå er det ikke nødvendigvis noe mål i seg selv å få en montasje til å se "naturlig" ut, men det er en del detaljer du må tenke på. Det første jeg legger merke til her, er at den fremste høyrefoten på trampolinen ligger bak fjelle i bakgrunden. det ble litt merkelig. Ser også at underkanten av fjellet i bakgrunden skinner igjennom gresset. Maskeringen av mannen i svevet er godt gjennomført, men du kunne myket opp overgangene en liten smule. Men det er bare å fortsette å leke med de ulike mulighetene Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 tenkte meg nok det, hadde jeg bare orket å være nøye så hadde det nok fungert fint men det orket jeg ikke. Gresset, personen og trampolinen er ekte, dessverre var det en del dritt og rot i bakgrunn på originalen som ødela bildet. Så jeg fjernet alt bak og extended himmelen i photoshop. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Tøtff bilde, skjønner ikke hvordan du har fått det til. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 tenkte meg nok det, hadde jeg bare orket å være nøye så hadde det nok fungert fint men det orket jeg ikke. Gresset, personen og trampolinen er ekte, dessverre var det en del dritt og rot i bakgrunn på originalen som ødela bildet. Så jeg fjernet alt bak og extended himmelen i photoshop. For å få til denne type lim og klipp, er det bare en farbar veg, og det er tolmodighet og tolmodighet og enda mer tolmodighet Har laget noen slike montasjer som jeg har brukt flere uker på å få til Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ideen er fin. Gjennomføringen krever, som Wasco sier, mye jobb. Ville blitt litt av et "mageplask" hvis dette car ekte. Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 for å understreke noe så er utførelsen av superman saltoen ut av trampolinen 110% ekte. det eneste som er gjort er at bakgrunnen er byttet ut! Gress, trampoline og turneren er ekte. Trikset utføres på den måten at man strekker seg ut i et stup for så å kropere sammen som en ball for å komme rundt til beina ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg