Gå til innhold

BK: Superman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du gitt deg i kast med et dristig prosjekt :)

Ideen er bra, men det er en del små detaljer som avslører at dette er en montasje. Nå er det ikke nødvendigvis noe mål i seg selv å få en montasje til å se "naturlig" ut, men det er en del detaljer du må tenke på.

Det første jeg legger merke til her, er at den fremste høyrefoten på trampolinen ligger bak fjelle i bakgrunden. det ble litt merkelig.

Ser også at underkanten av fjellet i bakgrunden skinner igjennom gresset.

Maskeringen av mannen i svevet er godt gjennomført, men du kunne myket opp overgangene en liten smule.

Men det er bare å fortsette å leke med de ulike mulighetene ;)

Lenke til kommentar

tenkte meg nok det, hadde jeg bare orket å være nøye så hadde det nok fungert fint men det orket jeg ikke. Gresset, personen og trampolinen er ekte, dessverre var det en del dritt og rot i bakgrunn på originalen som ødela bildet. Så jeg fjernet alt bak og extended himmelen i photoshop.

Lenke til kommentar

tenkte meg nok det, hadde jeg bare orket å være nøye så hadde det nok fungert fint men det orket jeg ikke. Gresset, personen og trampolinen er ekte, dessverre var det en del dritt og rot i bakgrunn på originalen som ødela bildet. Så jeg fjernet alt bak og extended himmelen i photoshop.

For å få til denne type lim og klipp, er det bare en farbar veg, og det er tolmodighet og tolmodighet og enda mer tolmodighet :)

Har laget noen slike montasjer som jeg har brukt flere uker på å få til :)

Lenke til kommentar

for å understreke noe så er utførelsen av superman saltoen ut av trampolinen 110% ekte. det eneste som er gjort er at bakgrunnen er byttet ut! Gress, trampoline og turneren er ekte.

Trikset utføres på den måten at man strekker seg ut i et stup for så å kropere sammen som en ball for å komme rundt til beina ! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...