morlie Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Heisann! Skal ut på reise uten internetttilgang over en lengre periode nå, maskinen og kameraet skal selvsagt være med! Men ettersom jeg ikke har tilgang til internett under reisen så lurte jeg på om det er noen dokumenter jeg kan laste ned som tar for seg forskjellige måter å redigere ett bilde på. Gjerne med bilder også. Håper på svar ! Mvh Markus Vet ikke om dette er rett sted å poste, men gjør ett forsøk! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei. Prøv å ta med "offline manual", "offline tutorial" når du prøver å søke opp på nettet for det programmet du enn måtte finne interessant å bruke. Ellers har du muligheten til å bare søke i pdf filer på google. På avansert søk finner du det. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ellers så kan du jo lagre hele nettsider også. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Litt avhengig av hvilket redigeringprogram du har, så kan du laste ned noen plugins/presets med forskjellige bildestiler. Edit: husk og ta med nok snus Endret 12. august 2011 av Nautica 1 Lenke til kommentar
morlie Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Tusen takk for tips! Selv om jeg nå innser hvor flaut det faktisk var at jeg måtte spørre om det, hehe. Flyet går nordover på fredag, så gleder meg sinnsykt mye! Håper på nordlys så jeg får testet timelapse littegranne ^^ Nautica: Snusboksen trenger ikke å være full, så lenge den er i baklommen Neida, blir handlet inn på flyplassene, så det burde holde en liten stund^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå