HelloKjersti Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Og Molyneux mener det er en god grunn til det. Les hele saken Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 redd for dette blir ein flop, for meir dei jobbet med fable jo dårligere blei spillene Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Spillet mista meg på "er en ren Kinect-tittel". For noe piss. Rett og slett. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg er glad for at de omfavner det faktum at The Journey er en spinoff, og at det ikke blir Fable III: Kinect Edition. Jeg er slett ikke overbevist om at det blir et bra spill, men så langt høres det interessant ut. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Vi kunne ha laget nærkampvåpen, men det jeg hater mest med nærkamp- og skytevåpen er at hjernen vår er programmert til å forvente rekyl og motstand fra de tingene. Jaha, er ikke hjernen vår da programmert slik at alle elementer i et spill som foregår på en skjerm vil være meningsløse? Nei denne mannen blir bare mer og mer en klovn for meg. Takk for Populous som jeg spilte en del på min kjære gamle Amiga, men etter det... nei. Black & White var litt både og men fenget meg aldri helt. Endret 12. august 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det er da et fullstendig gyldig poeng, noe alle som har prøvd en Wii-kontroller kan bekrefte. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Fullstendig ikke gyldig med min Wii. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Duck Hunt var riktignok artig med pistol rettet mot TV'n, men Peter har helt rett i at det føles litt tamt uten rekyl eller noen form for fysisk reaksjon. Force feedback på ratt og vibrasjon i kontrollere eksisterer av en grunn. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Med tanke på at de aller fleste FPSere spiller på en PC uten noen form for rumblepack gjør poenget lite gyldid i mine øyne. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 FPS på PC krever ikke at man vifter armene i løse lufta, noe som jo totalt ødelegger all innlevelse. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jaja så får man stå å leke Harry Potter med Wii-moten og mene at det føles "realistisk" Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kjøper fortsatt ikke Kinect bare fordi et Fable spill krever det. Virker egentlig som de skyndte seg med å skape dette spillet ifra Traileren ifra E3 BARE for å få det til Kinect :c Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 må være den mest idiotiske undskyldingen jeg har hørt, de har ikke med nærkamp fordi dem ikke klarte å få det til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå