RAK-foto Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Neiiiii! ... portrett av meg? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Skjelven på handa denne gamle vennen din,fungerte vel ikke helt dette,men det er meg. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Skjelven på handa denne gamle vennen din,fungerte vel ikke helt dette,men det er meg. :!: Hei Takk for kommentaren din. Håper at de fleste forstår at det er en mening med bildet slik det er - synes det passer godt til tittelen - eller?? RAK-foto Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Skjelven på handa denne gamle vennen din,fungerte vel ikke helt dette,men det er meg. :!: Hei Takk for kommentaren din. Håper at de fleste forstår at det er en mening med bildet slik det er - synes det passer godt til tittelen - eller?? RAK-foto Ser godt den og står godt til tittelen :!: Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 At man sier nei her er i grunnen forståelig :) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Et artig kamuflert bilde av Gubben som sier Neiii, og bilde ble det likevel.Hehe.. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg er ikke fornøyd her. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det ble "litt" uskarpt Skulle kanskje hller lagt dette bildet under "hunor" Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 At man sier nei her er i grunnen forståelig :) Hei og takk for kommentaren din.Han skriker ut - liker ikke å bli tatt bilde av - han er også fotograf. RAK-foto Et artig kamuflert bilde av Gubben som sier Neiii, og bilde ble det likevel.Hehe.. Hei og tusen takk for kommentaren din. Ja - han forsøkte å komme seg unna, men den gang ei....... RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Jeg er ikke fornøyd her. Hei og takk for din konstruktive og utfyllende kritikk. Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal få spurt deg, men: Hva er dt du ikke er fornøyd med??? RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Det ble "litt" uskarpt Skulle kanskje hller lagt dette bildet under "hunor" Hei og takk for kommentaren din - den var meget konstruktiv. Som du ser så ligger jo bildet der det hører til - eller??? Fant ingen sted«HUNOR» - så derfor la jeg det under «HUMOR» he he he. RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Fant ingen sted«HUNOR» - så derfor la jeg det under «HUMOR» he he he. RAK-foto Jeg kan vel ikke for at n og m sitter ved siden av hverandre på tastaturet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg