tomsi42 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 I nabolaget - 12 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Fungerte fint dette,muligt litt mye lys bak der,kjener øye blir trykket oppover og vil se hva det er og tar oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Blomsten kommer ikke i skikkelig fram, dårlig bakgrunn. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Har stor sans for denne serien. Utrykket er orginalt og kreativt, noe som gir oss et spennende innsyn i nabolaget ditt. Personlig ville jeg foretatt et lite kutt til venstre for å rette opp det jeg opplever som sentrering Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Personlig ville jeg foretatt et lite kutt til venstre for å rette opp det jeg opplever som sentrering Det høres ut som et godt forslag - tok bare en rask redigering før jeg la det ut mens jeg enda hadde en internettlinje med litt fart. Jeg skal komme tibake til denne når jeg er tilbake fra hyttetur. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Prøvde meg med et kutt til venstre og da ble det enda mer sentrert. Et kutt på høyre side hjalp litt ... Da ble jeg også kvitt en forstyrrende lys flekk på veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg