Gå til innhold

Psykopatens mentalitet.

Anbefalte innlegg

"Hvis du ikke liker tyveriet til sosialdemokratiet så kan du ha deg ut av landet", sier sosialdemokraten.

Bare innbill deg ikke at dette er et uttrykk for å være generelt for tyveri, å neida. Undersøker du nermere så er sosialdemokraten kun for tyveri om det dreier seg om tyveri som sosialdemokratiet har legalisert.

Det er alldeles hysterisk komisk at sosialdemokraten ikke riktig forstår sin egen selvmotsigelse der han nekter individet å stjele, men tillater bermen.

Jeg lurer på hvor mange ganger jeg må ta løpefart med hodet først inn i murveggen før jeg blir like dum som sosialdemokrater.

Mange tusen nordmenn dør i helsekø hvert eneste år trass det finnes rimelig effektiv behandling i utlandet, men som ikke er "godkjent" i Norge. Først rapper bandittstaten, ved sine støttespillere, befolkningens midler og etterpå bestemmer den at noen ikke skal få behandling. Hadde staten ikke rappet disse penger ville mange tusen mennesker kunne ha råd til å handle helsetjenester utenlands. Det er ingen prinsipiell forskjell på dette massedrap og det som ble begått på Utøya. Det er kun en praktisk forskjell som består i at loven har gitt bandittstaten unntak fra forbudet imot drap. Det strukturelle "helsemassemordet" i Norge er ikke av taktisk karakter, men strategisk. Såeldes er det umulig for staten å unngå å gjøre seg til massemorder hvert eneste år. Om så alle statens inntekter ble benyttet på helse ville det finnes tusenvis av mennesker som lider av en dødlig sykdom hvis rimelig behandling ikke er "godkjent" i Norge.

Det eksisterer ikke en eneste sosialdemokrat som ikke også er psykopat. En selvfølge vi alle si, som er istand til å bruke hodet til å tenke fornuft med. De er ikke mange. Herom hviler det sosialdemokratiske psykopat-paradigme. På 99,95% av befolkningen og deres ondskap. Den ondskap som gir seg til kjenne ved ikke å makte å la være å ville tvinge og bestjele sine medmennesker.

Endret av Progressjon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Wikipedia:

Psykopati er en diagnostisk betegnelse på et syndrom av abnormale personlighetstrekk. Personlighetsforstyrrelsen karakteriseres av en svikt i eller total mangel på grunnleggende sosiale ferdigheter og følelser som medfølelse og empati, altså i samspillet med andre mennesker. En person som lider av psykopati, kalles psykopat eller sosiopat.

Klart du og 50-60 andre i landet har et syn på dette og ser på alle rundt dere som psykopater.

Før du går hen og gjør noe som ABB, kan jeg fortelle deg at terrorhandlinger begått av enkeltpersoner/grupper har aldri ført til noen revolusjon. Den siste som startet en revolusjon tente på seg selv fremfor parlamentsbygningen. Det er med andre ord sannsynligvis mest effektivt for deg.

Lenke til kommentar

Fra Wikipedia:

Psykopati er en diagnostisk betegnelse på et syndrom av abnormale personlighetstrekk. Personlighetsforstyrrelsen karakteriseres av en svikt i eller total mangel på grunnleggende sosiale ferdigheter og følelser som medfølelse og empati, altså i samspillet med andre mennesker.

Sosialdemokrat er en person som støtter stjel og del- mentalitet og mangler respekt og empati for det rettskafne individ som rammes. Dette personlighetstrekk er åpenbart abnormalt siden mentaliteten ikke lar seg gjennomføre uten ved statlig slaveri.

Klart du og 50-60 andre i landet har et syn på dette og ser på alle rundt dere som psykopater.

Er det virkelig så mange som femti individer i landet som ikke er grepet av den sosialdemokratiske psykopati?

Før du går hen og gjør noe som ABB, kan jeg fortelle deg at terrorhandlinger begått av enkeltpersoner/grupper har aldri ført til noen revolusjon. Den siste som startet en revolusjon tente på seg selv fremfor parlamentsbygningen. Det er med andre ord sannsynligvis mest effektivt for deg.

La oss anta at det er mulig å helbrede psykopati. Ser du for deg et evolusjonistisk virkemiddel for å få folk til å slutte å ville tvinge og bestjele sine medmennesker?

Lenke til kommentar

Hvor mange samfunn i verden praktiserer dette?

Ingen?

Merkelig, skulle tro det var en grunn til det, men du har sikkert rett, du er normal, 99,95% av den øvrige befolkningen psykopater :nei:

Om noe virker feil med så godt som alle i hele verden er det kanskje på tide å ta en titt i speilet og se hva du ser der i stedet?

Lenke til kommentar

Fra Wikipedia:

Psykopati er en diagnostisk betegnelse på et syndrom av abnormale personlighetstrekk. Personlighetsforstyrrelsen karakteriseres av en svikt i eller total mangel på grunnleggende sosiale ferdigheter og følelser som medfølelse og empati, altså i samspillet med andre mennesker.

Sosialdemokrat er en person som støtter stjel og del- mentalitet og mangler respekt og empati for det rettskafne individ som rammes. Dette personlighetstrekk er åpenbart abnormalt siden mentaliteten ikke lar seg gjennomføre uten ved statlig slaveri.

Tar bare med første avsnitt, fordi grunnpilarene våre er forskjellige. Det er ikke noe poeng å diskutere videre før vi har en felles forståelse av psykopati. Med min forståelse gir ikke resten av avsnittene dine noen mening uansett.

Jeg må ha det inn med t-skje, for dette er virkelig fjernt for meg. Mulig jeg er hjernevasket.

Jeg tar det punktvis - etter hva du har uthevet som viktig:

abnormale personlighetstrekk - Ikke normale personlighetstrekk. Om 99,95 % av befolkningen gjør det, så vil 0,05 % være den abnormale gruppen. Trår jeg feil her?

mangel på grunnleggende sosiale ferdigheter - Jeg bruker egentlig samme tolkning her. Om 99,95 % har samme tolkning - og gruppen på 0,05 % ikke får gjennomslag for sin politikk - tja? Samtidig har man sett at psykopater av en eller annen grunn og igjennom historien har klart å bli ledere for større befolkningsgrupper.

følelser som medfølelse og empati - Merkelig at du hever ut dette, ettersom det har lite med logisk tenking som du fremhevet i første post. For en psykopat vil jeg tro dette fremstår som flotte ord man må bruke for å få folket på sin side. For den gemene hop vil ordene alene være god nok forklaring på hvorfor vi for eksempel har offentlige helsetjenester. Hva du legger i dem må du nesten forklare.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mange samfunn i verden praktiserer dette?

Ingen?

Merkelig, skulle tro det var en grunn til det, men du har sikkert rett, du er normal, 99,95% av den øvrige befolkningen psykopater :nei:

Om noe virker feil med så godt som alle i hele verden er det kanskje på tide å ta en titt i speilet og se hva du ser der i stedet?

100 trilliarder fluer kan ikke ta feil. Bæsj er godt!

Er det moro å være så svak og hjelpeløs i diskusjon at du ikke engang klarer å styre unna de mest umodne innvendinger?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå liker ikke jeg å sammenligne mennesker med fluer, men om jeg hadde vært en flue, så hadde jeg nok vært helt enig.

Som menneske må jeg si at skatt er en fin ting, akkurat som at fluer syntes bæsj er en fin ting.

Resten av innlegget ditt skal jeg late som jeg ikke så da jeg ikke er helt sikker på hva du faktisk sikter til.

Lenke til kommentar

Fra Wikipedia:

Tar bare med første avsnitt, fordi grunnpilarene våre er forskjellige. Det er ikke noe poeng å diskutere videre før vi har en felles forståelse av psykopati. Med min forståelse gir ikke resten av avsnittene dine noen mening uansett.

Enig med deg. Felles forståelse, eller rettere sagt: enighet om premissene, ellers er diskusjon umulig.

Jeg må ha det inn med t-skje, for dette er virkelig fjernt for meg. Mulig jeg er hjernevasket.

Jeg tar det punktvis - etter hva du har uthevet som viktig:

abnormale personlighetstrekk - Ikke normale personlighetstrekk. Om 99,95 % av befolkningen gjør det, så vil 0,05 % være den abnormale gruppen. Trår jeg feil her?

Ja, fullstendig feil. Du benytter "abnomal" som "uvanlig". I din forvirrede begrepsverden er det ikke mulig at mer enn 50% er psykopater.

mangel på grunnleggende sosiale ferdigheter - Jeg bruker egentlig samme tolkning her. Om 99,95 % har samme tolkning - og gruppen på 0,05 % ikke får gjennomslag for sin politikk - tja? Samtidig har man sett at psykopater av en eller annen grunn og igjennom historien har klart å bli ledere for større befolkningsgrupper.

På nytt appellerer du til majoritet. Å ville tvinge og bestjele sine medmennesker er ikke eksempel på "sosial ferdighet". Det er derimot eksempel på psykopati.

følelser som medfølelse og empati - Merkelig at du hever ut dette, ettersom det har lite med logisk tenking som du fremhevet i første post. For en psykopat vil jeg tro dette fremstår som flotte ord man må bruke for å få folket på sin side. For den gemene hop vil ordene alene være god nok forklaring på hvorfor vi for eksempel har offentlige helsetjenester. Hva du legger i dem må du nesten forklare.

Skjønner ikke hva du sliter med å forstå. Forstår du ikke at det er et motsetningsforhold mellom medfølelse og det å ville tvinge uskyldige?

Nå liker ikke jeg å sammenligne mennesker med fluer, men om jeg hadde vært en flue, så hadde jeg nok vært helt enig.

Som menneske må jeg si at skatt er en fin ting, akkurat som at fluer syntes bæsj er en fin ting.

Resten av innlegget ditt skal jeg late som jeg ikke så da jeg ikke er helt sikker på hva du faktisk sikter til.

Jeg foreslår at du bruker noen uker på å studere lister over tankefeil (fallacies), spesielt "appell til majoritet" og så kan du komme tilbake når du presumptivt er bedre rustet til å delta i fornuftig diskusjon. Prøv å forstå at dette er en tråd hvor dine psykotiske meninger og følelser har null verdi.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at du bruker noen uker på å studere lister over tankefeil (fallacies), spesielt "appell til majoritet" og så kan du komme tilbake når du presumptivt er bedre rustet til å delta i fornuftig diskusjon. Prøv å forstå at dette er en tråd hvor dine psykotiske meninger og følelser har null verdi.

Om alle med "psykotiske meninger og følelser" har null verdi i denne tråden kan jeg ikke skjønne at du gidder å lage nye tråder til stadighet, som du nevner, 99,95% har "psykotiske meninger og følelser".

Lenke til kommentar

Om alle med "psykotiske meninger og følelser" har null verdi i denne tråden kan jeg ikke skjønne at du gidder å lage nye tråder til stadighet, som du nevner, 99,95% har "psykotiske meninger og følelser".

Fordi behovet for å høre det er skrikende?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Fordi behovet for å høre det er skrikende?

Så vidt jeg har forstått har ingen som har postet her hatt ett skrikende behov for å høre dine meninger om skatt.

Å prøve å repetere noe til det blir en sannhet funker stort sett bare på seg selv, ikke så bra på andre.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått har ingen som har postet her hatt ett skrikende behov for å høre dine meninger om skatt.

Av de rundt regnet femten individer som har frekventert mine tråder har kun ett demonstrert at det forstår at skatt er i klassen tyveri. Dette til tross for at de har fått demonstrert alle sine psykotiske innvendinger å være forfeilende. Altså har rundt regnet fjorten femtendeler et skrikende behov for å høre det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så da ønsker du å betale så mye skatt som overhodet mulig? Gjerne 100%? Eller?

Jeg betaler nå så mye skatt staten til enhver tid mener jeg i min situasjon og med min inntekt skal betale :)

Lenke til kommentar

Av de rundt regnet femten individer som har frekventert mine tråder har kun ett demonstrert at det forstår at skatt er i klassen tyveri. Dette til tross for at de har fått demonstrert alle sine psykotiske innvendinger å være forfeilende. Altså har rundt regnet fjorten femtendeler et skrikende behov for å høre det.

Selvfølgelig er skatt tyveri. Det er et helt nødvendig onde for å bekjempe misbruken av eiendom. Du sier at det å la folk dø i sykekøer er i prinsippet det samme som Utøya. Vel, det å nekte folk tilgang på mat pga. du "eier det" er da i prinsippet akkurat det samme. Psykopatene som verner om eiendom mer enn mennesker og ikke har noe problemer med å henrette halve verdens befolkning for å unngå at de må dele på eiendom de uansett sjelden har legitim rett på.

Ja, jeg lurer virkelig på hvem psykopatene er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg betaler nå så mye skatt staten til enhver tid mener jeg i min situasjon og med min inntekt skal betale :)

Det er fint at du ikke har noen egne meninger da! Staten foretrekker det slik.

Staten bryr seg like lite om mine meninger som de gjør om dine.

Jeg har så absolutt egne meninger, både for og imot staten, skatt er en av de punktene der jeg er enig med staten.

At noen er enige med andre er ikke det samme som at man ikke har meninger,

Men, jeg skjønner godt at du syntes det er lettere å si at jeg ikke har meninger for å "uskadeliggjøre" at jeg faktisk er enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Staten bryr seg like lite om mine meninger som de gjør om dine.

Jeg har så absolutt egne meninger, både for og imot staten, skatt er en av de punktene der jeg er enig med staten.

At noen er enige med andre er ikke det samme som at man ikke har meninger,

Men du sier at du er enig med staten uansett. Det vil si at uansett hvor mye eller lite skatt staten sier du skal betale, så er du enig.

Dette er ikke å ha egne meninger. Dette er å være en servil slave for staten. Men du er vel fornøyd med det da.

Hvis staten sier hopp, så hopper du.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Se på norge som et borettslag.

Du kan ikke bo her uten å betale felleskostnader; det er en av reglene for at du skal få lov til å bo her.

Du kan bli født av foreldre som bor i borettslag.

Hvis ikke du flytter ut av borettslaget må du betale felleskostnader for leiligheten.

Videre er det ikke bare jordbruk og bygging av hus som gir eiendomsrett, som mange liberalister mener.

Er ikke yrkesmilitære en gruppe akkurat som bønder?

Er ikke det å beskytte et land et arbeid akkurat som det å dyrke landet?

Det norske folk utøver et arbeid over hele det norske land.

(Naturforvaltning og militær beskyttelse).

...

...

...

Dessuten kan du forandre reglene demokratisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...