AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei , jeg sliter noe helt sinsykt etter at det ble slutt mellom meg og dama , altså nå snakker jeg ikke om en vanlig ``slå opp `` episode . Jeg er helt ødelagt og nei det er ikke sorg , jeg vet ikke hva det er , klarer ingen ting , har til og med problemer med og skrive dette . finnes det noen jeg kan ringe ? jeg begynner og bli bekymra for hva som kan skje og bekymret for meg selv , jeg klarer ikke tenke noen ting , ingen verdens ting . er rett og slett så ødelagt et menneske kan bli . og jeg er fult klar over hva jeg skriver og at jeg virker veldig overdrivi og et klassisk ``eksemplar`` på en med panikk etter et samlivsbrudd , Jeg klarer så vidt og gjøre noe som helst , klarer ikke tenke noen ting , føle noen ting , alt er borte . er ikke sulte , er ikke tørst , ingen ting . og for guds skyld om du skal komentere si noe ordentlig , om du ikke kan la hver og tenke noe dumt eller urelevant ikke skriv . noen jeg kan ringe ? noen form for nød telefon ? noen jeg kan prate med ? jeg vet og klarer ingen ting nå - utrolig at jeg klarte og skrive dette . Postet av anonym: f24fe9bdfa93897e5e3bc35034e1f2fb Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det høres ut som om du går inn i en depresjon. Fastlegen kan høre på deg og muligens henvise deg til en psykolog. Hvis du føler at det er akutt, altså at du er redd for at du kommer til å skade deg selv, så ringer du til legevakten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 det kommer ikke til og skje , ingen skade vill skje , jeg er bare tom , vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg , vet ikke hva som kommer til og skje , får ikke sove , siden jeg våknet i dag rundt 2 tiden på dagen har jeg spist 1 gang , jeg får ikke til noen ting , prøver jeg og spise er jeg redd for at jeg skal kaste opp , jeg får ikke til noe nå ,. Postet av anonym: f24fe9bdfa93897e5e3bc35034e1f2fb Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 uff da...må ikke ha det sån... er det ikke noen du kan prate med Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 ring akutt team , de er der altid..vet ikke hvor du bor men det finnes flere i storbyene,de kommer uansett prater el hva du trenger..klem håper du tar tak i det.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 jeg bor ikke særlig sentralt , jeg vet ikke og har ikke noe vilje eller noe til og egentlig gjøre noe som helst . jeg tenker og prate med muttern ( er ikke så ``liten`` er over 17 ``(mer vill jeg ikke skrive) , hun våkner sikkert snart men synes det er litt rart , jeg håper dere der skal vite at dere er utrolig heldige som ikke har det sånn som meg akkuratt nå , jeg kan si med hånda på hjerte og sverge på alt som er og sverge på at det finnes ingen værre følelse , jeg har hvertfall ikke følt det , selvom familiemedlemmer har gått bort ( død ) har jeg fortsatt ikke følt det samme Postet av anonym: f24fe9bdfa93897e5e3bc35034e1f2fb Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Du kan uansett ringe akutt team de er til for sånt som det,de er go prate med og er selvsagt taushets belagt så ingen ting er for lite el for stort,følser er jo ikke noe som er så lett styre,det kunne vert fint innimellom men oxo dumt andre ganger,lykke til Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) bruk akkut team . Endret 12. august 2011 av Eriksendrul Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 jeg får se hva jeg får till , jeg har en og prate med men ikke før rundt 3-4 tiden ¨på dagen , vet ikke hva som skjer til da , får ikke gjort noe før da isåfall , jeg er utslitt til det ytre men ja , får se åssen det går . Postet av anonym: f24fe9bdfa93897e5e3bc35034e1f2fb Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei, hvis du trenger noen å prate med som har peiling så ring suss telefonen, det er helt anonymt og de kan nok hjelpe deg, kanskje henvise deg til spesialist hvis det er nødvendig. https://www.suss.no/suss2008/News.aspx 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå