Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sinnsyke følelser som ikke er der

Anbefalte innlegg

Hei , jeg sliter noe helt sinsykt etter at det ble slutt mellom meg og dama ,

altså nå snakker jeg ikke om en vanlig ``slå opp `` episode .

Jeg er helt ødelagt og nei det er ikke sorg , jeg vet ikke hva det er ,

klarer ingen ting , har til og med problemer med og skrive dette .

finnes det noen jeg kan ringe ? jeg begynner og bli bekymra for hva som kan skje og bekymret for meg selv , jeg klarer ikke tenke noen ting , ingen verdens ting . er rett og slett så ødelagt et menneske kan bli .

og jeg er fult klar over hva jeg skriver og at jeg virker veldig overdrivi og et klassisk ``eksemplar`` på en med panikk etter et samlivsbrudd ,

Jeg klarer så vidt og gjøre noe som helst , klarer ikke tenke noen ting , føle noen ting , alt er borte . er ikke sulte , er ikke tørst , ingen ting .

og for guds skyld om du skal komentere si noe ordentlig , om du ikke kan la hver og tenke noe dumt eller urelevant ikke skriv .

noen jeg kan ringe ? noen form for nød telefon ? noen jeg kan prate med ? jeg vet og klarer ingen ting nå - utrolig at jeg klarte og skrive dette .

Postet av anonym: f24fe9bdfa93897e5e3bc35034e1f2fb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det kommer ikke til og skje , ingen skade vill skje ,

jeg er bare tom , vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg , vet ikke hva som kommer til og skje , får ikke sove , siden jeg våknet i dag rundt 2 tiden på dagen har jeg spist 1 gang , jeg får ikke til noen ting , prøver jeg og spise er jeg redd for at jeg skal kaste opp , jeg får ikke til noe nå ,.

Lenke til kommentar

jeg bor ikke særlig sentralt , jeg vet ikke og har ikke noe vilje eller noe til og egentlig gjøre noe som helst . jeg tenker og prate med muttern ( er ikke så ``liten`` er over 17 ``(mer vill jeg ikke skrive) , hun våkner sikkert snart men synes det er litt rart , jeg håper dere der skal vite at dere er utrolig heldige som ikke har det sånn som meg akkuratt nå , jeg kan si med hånda på hjerte og sverge på alt som er og sverge på at det finnes ingen værre følelse , jeg har hvertfall ikke følt det , selvom familiemedlemmer har gått bort ( død ) har jeg fortsatt ikke følt det samme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...