AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei. Jeg fikk vite igår via en venninne at dama mi skal ta abort senere idag, med narkose og full pakke. Det kom ikke som noen overraskelse. Men jeg har sittet på pinebenken siste måneden og ikke fått vært med og diskutert dette med henne. Hun tok på tirsdag ultralyd og dette heller har jeg ikke fått vite direkte fra henne. Før dere drar noen raske konklusjoner vil jeg bare nevne at hun har bipolar og ADD og derfor gjør ting på en litt annen måte. Jeg vil ikke være mannen hennes lengre av flere årsaker som har en sammenheng med diagnosen hun har. Jeg føler meg knust av at hun gjør ting som vi skulle vært sammen, alene. Så her sitter jeg klokken 4:30, prøver å sove. Men jeg har en medskyld inni meg som jeg ikke klarer å glemme vekk. Alt av spill skyver jeg bare til siden, ingen motivasjon til å se film etc.. Det at hun ikke er åpen om det så jeg kan snakke med henne om det gjør det ekstra vanskelig. Hva kan jeg gjøre for å enten få sove eller underholde meg selv? Postet av anonym: 3ece9d18a6aa0db964484b90e4780cdc Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ta deg en runk, det hjelper alltid Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Om du er av typen som liker fantasy RPG'er er Oblivion + tesnexus.com en måte å underholde seg selv i månedsvis. Hvis ikke funker det ofte greit å bare se på serier e.l. Noe jeg selv syns hjelper godt på frustrasjon er å ta meg en lang sykkeltur. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Klassisk musikk bruker å få meg til å sovne, best effekt med bare pianospill. Anbefaler Mozart sin Greensleeves og Claude deBussy sin clair de lune. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Takk for svar. Veldig tungt å vite at hun tar abort uten at hun snakker med meg om det. Var på gråten flere ganger. Å prøve å tenke på andre ting er umulig. Prøvde litt wow men det ble fort avsluttet. Tidligere idag gikk jeg i skogen like utenfor, det hjalp den halvtimen jeg gikk men det er for vått til å gå stien nå, så der går jeg ikke før det har tørket litt. Jeg satte flere serier i playlista og satte den på random. Fikk til å sovne omsider. Men jeg har vært våken fra klokka tre inatt til åtte. Våknet igjen ca 10:30, vurderer å besøke noen jeg kan snakke med om dette. Det hjelper veldig mye. Uansett. Skulle ønske hun var åpen om aborten, det hadde gjort alt mye enklere! Postet av anonym: 26518178ee8e1a73856a29f4b87a78d5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Kanskje det hjelper hvis du tenker på at dette går like tøft ut på henne, om ikke verre? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Som Buffy sa, kan det godt hende hun har det verre. Jeg er helt enig med deg TS, slike ting burde du fått en update på. Bare glem dama og fortsett livet ditt. Du kan ikke sitte inne å føle deg medskyldig når du ikke trenger det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Glemme henne vil jeg ikke! Jeg skal være der for henne. Bare hun åpner seg i ettertid så tror jeg det går bra. Hun var perfekt i begynnelsen helt til hun droppet medisinen sin. Jeg føler både med henne og med meg selv, Buffy. Så det hjelper ikke. Postet av anonym: 26518178ee8e1a73856a29f4b87a78d5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Tenkt på psykologhjelp, for å ha noen å snakke om dette med? Kan hjelpe å åpne seg fullstendig opp for noen og det er en myte at psykologer kun er for "gærninger". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Hehe, jeg vet godt at psykologer er noe alle kan trenge iløpet av livet sitt. Hun har vært innlagt før av grunner som jeg ikke vil nevne på et forum, for ca 2 år siden. Men jeg tror heller det vil hjelpe om hun tar medisinen sin, tar seg sammen og snakker ut om disse dagene. Skal prøve å sove litt nå. Er utslitt og trøtt, hodet går i surr og jeg har behov for en liten reboot. Postet av anonym: 26518178ee8e1a73856a29f4b87a78d5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Hei igjen. Ville bare si at jeg ikke trenger flere råd for øyeblikket. Min psykiske helse er så godt som på plass igjen. Har fått tilbake matlyst og søvnproblemene er borte. Følte idag at kroppen våknet til live igjen på en måte.. Takk til alle som kom med tips og råd. Personlig vil jeg si at å se på ting som Discovery (mythbusters, brainiacs etc..), musikk og å ta seg en tur hjelper veldig når man ikke får sove. Postet av anonym: 26518178ee8e1a73856a29f4b87a78d5 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå