Cuneax Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Får nytt design og søker nå gjennom Facebook. Yahoo!-bildesøk får seg et ansiktsløft Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg liker ikke dette med at man bare ser bildene. Google gjorde det samme, og det gjør bildesøket mindre nyttig. Jeg ønsker å se hvor bildet ligger, og størrelsen, uten å måtte klikke meg gjennom diverse hindre. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg liker ikke dette med at man bare ser bildene. Google gjorde det samme, og det gjør bildesøket mindre nyttig. Jeg ønsker å se hvor bildet ligger, og størrelsen, uten å måtte klikke meg gjennom diverse hindre. Iallefall i google så kan du ta mouseover bildene, så ser du hvor det er lagret. Så kan du søke etter flere størrelser eller bilder som ligner. Mulig yahoo har noe av det samme =p Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ja, jeg vet om mouseover på Google, men det går så tregt. Før fikk man et kjapt overblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg