alff Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg har nå prøvd outlook 2003,2007 og 2010. Jeg har lagt inn alt av settings for oppsettet av mailen helt rikitg. Men når jeg skal inn på mailen støter jeg på denne erroren: "the connection to microsoft exchange is unavailable. outlook must be online to complete this action" Jeg har nå prøvd og finne ut av dette i lengre tid(google osv). Men jeg er ikke velidg god på pc. Jeg kan lese meg til at det er mange som har dette problemet. Men klarer ikke finne noen løsning. Jeg kjører win7 om det skal bety noe. Er det noen som kan prøve og hjelpe meg? hadde blitt super-takknemlig. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Er dette privat oppsett mot Exchange? Hosted Exchange? Lenke til kommentar
alff Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 hva er forskjellen?? Det er ihvertfall en bedrift. funker btw på mobilen! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 hva er forskjellen?? Det er ihvertfall en bedrift. funker btw på mobilen! Under Tools, Account Settings må du sette opp en Exchange-konto, og der må du legge inn navnet på Exchange-serveren og ditt brukernavn på Exchange-serveren. Dette burde være det samme som er lagt inn på mobilen din, men det kan sikkert driftsansvarlig for Exchange-serveren fortelle deg. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hos oss må vi logge på via Microsoft Online Services Sign In Application (ikke direkte i Outlook) Men dette burde du isåfall ha fått beskjed om fra driftsansvarlig. Programmet kan lastes ned fra Microsoft her, men det krever Brukernavn og Passord (som du igjen burde ha fått fra driftsansvarlig) Lenke til kommentar
alff Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 jeg får logget inn på www.webmail.telecomputing.no jeg har en installasjons guide hvor jeg setter opp mailen slik den skal være i outlook. Så jeg har alt av brukernavn serveradresse, alt info jeg trenger egentlig. Alt er også lagt inn riktig. Men jeg får fortsatt denne feilmeldingen. Noen som kan komme på noe annet som kan være galt? F.eks porter i router? Jeg klarer ikke finne ut av dette problemet. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ring til Telecomputing. De har helt sikkert en helpdesk som vil kunne klare å hjelpe deg med å løse problemet. Lenke til kommentar
alff Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 De kunne ikke hjelpe meg! Noen andre som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det nekter eg å tro på, med all respekt. Men, om du/dere bruker en leverandør av IT-tjenester som ikke kan/vil hjelpe når dere har problemer, så bytter dere så snart avtalen går ut. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg tror du må snakke med noen som har ansvar for drift av Exchange serveren du forsøker å logge deg på. Dette høres mest sannsynlig ut som et problem på server og ikke nødvendigvis Outlook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå