Nate02 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Herregud så mye negative tilbakemeldinger! Jeg ble helt satt ut da jeg så denne tråden, jeg har selv jobbet i vekterbransjen i 8 år nå. Da har jeg jobbet i to av de største vaktselskapene i landet, men jeg har aldri vært borti noe av det dere snakker om her. Riktig nok så er det jo kjent at vekterbransjen ikke er så veldig bra betalt, men personlig så har jeg fastlønn. Den ligger nå på ca 27000 i måneden, pluss tillegg. Jeg jobber da 33,6 timers turnus, så jeg havner på rundt 31000 før skatt i måneden. Jeg synes dette er en veldig grei bransje å jobbe i, da jeg i løpet av måneden har i snitt ca 15 arbeidsdager. Så duger betalingen mer enn nok, det er også muligheten for å ta masse ekstravakter der du får 50% overtid på hverdager og 100% overtid i helgene. Jeg har aldri opplevd at jeg ikke får overtidsbetaling, og jeg har også hatt 100% stilling siden jeg ble ansatt. I løpet av perioden jeg har jobbet så har jeg jobbet på alarmstasjon, verditransport, mobilvekter, sentervekter osv.. Men når jeg har byttet mellom de forskjellige tjenestene så har dette vært mitt eget valg hver gang. Så jeg tror nok du har hatt uflaks som har møtt på den negative delen av vekterbransjen, desverre så finnes det useriøse aktører her som alle andre steder. Men det finnes også gode sider ved vaktbransjen, så jeg tror nesten du må prøve og dømme ut i fra egne erfaringer for jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i det de over skriver. Sorry folkens, men jeg kjenner også utrolig mange som jobber i bransjen og de er stolte over yrket de har valgt. .jijjuh Endret 1. september 2011 av Hårek Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 spørre for å spørre! Vil bare være i kontakt med han osv, for jeg har ikek fått noe e-post eller han har ikke ringt, så derfor vil jeg bare bekrefte, men jeg vetikke hva jeg skal si... Det blir for dumt. Viser mangel på modenhet (og kanskje mangel på de evner du må ha som vekterlærling). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg