Sopperino Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei, jeg har bestilt ny PC og lurer på om kjølerne som følger med kabinettet og CPU er nok? Jeg tenker ikke å overklokke med det første. Jeg bestilte Fractal Design r3 og intel 2500k. Corsair TX V2 750W PSU Intel Core™ Quad Processor i5-2500k Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9 Samsung SpinPoint F3 1TB Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX Gigabyte GA-P67A-D3-B3, Socket-1155 Fractal Design Define R3 Titanium Grey Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-7263S BenQ 24" LCD G2420HD Microsoft Windows 7 Home Premium NO Razer Arctosa Corsair SSD Nova Series™ 2, 60GB Kjølesystem er vel egentlig ganske billige, men vil helst slippe å kjøpe ekstra så håper beholdningkjølingen holder Innspill? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 ja, det fungerer helt fint. Du har kanskje ikke så mye å gå på mtp. overklokking, og det finnes stillere kjølere, men en stillere kjøler ville antagelig bli overdøvet av skjermkortet uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå