Gå til innhold

bugs i fallout 2

Anbefalte innlegg

jeg er en stor fan av fallout og har funnet ut av et par brukbare bugs i spillet...

1=er få peng hele tiden. da må man dra til broken hills i gruven der du skal fikse luftfilteret ved inngangen finner du inngang til en annen gruve der i en kasse finner du en uranium klump.. som du må ta med til der dem bearbeider den ,det er i første delen av byen. der må du snakke med han ghoulen og si at du vil bearbeide klumpen.. han si at du skal komme tilbake om en dag.. når du kommer tilbake om en dag spør han om du vil donere klumpen til byen, eller om om du vil ha 500 extra for det ellns.. da svarr du ja at du vil ha 500 extra får det da får du 1500 eller 2000 får det husker ikke helt.. men påenget er at etter du har gjort det så kan du spør han om det samme igjen, og da svarer du det samme igjen og får 1500-2000 får det igjen.. og du kan gjøre det så mye du vil helt til det blir 99999 det meste du kan ha..

2=er at du kan få ekspirience points om og om igjen får samme oppdrag. da må du dra til NCR og fikse pcn i huset der dama med roboten står.. bare gå inn i huser og trykk repair og trykk på pcn som henger på veggen.. når det står online self test running.. snakker du med hum dama med roboten.. da får du 3000 expirience points og noen bøker til hun..

bugen er at du kan gjøre det så mange ganger du vil og få 3000 ex points og bøker får det hver gang. bare reparer pcn og snakk med hun så mange ganger du vil.. sånn kan du fort gå opp i level :yes:

det er hvertfall det jeg viste av kanskje noen finner dem nyttig.. og hvis noen vet av noe annet så venligst del det med meg :D ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du snakker med mannen som du redder ifra toxic caves får du pluss 3% til outdoor skill, dette kan du gjøre så mye du vil.

jeg mener du kan gjøre det samme med fyren som trener opp melee og unarmed skillen din i baren i klamath.

meste parten av bugsene jeg husker gjorde at jeg måtte starte om igjen eller at jeg mistet diverse ting, siste patchen fikser det meste om ikke alt.

Lenke til kommentar

Hehe, moro bugs. Husker et selv som var i The Den. Du må snakke med Joey, han ene thug'en som har to kompiser i den første delen. Du må bli venner med han, når han tilbyr deg jet må du spøre hvor mye, han sier 500$ og da må du si at det var altfor mye men ta det likevel (Jeg husker det svakt...kan være feil her)når han sier at du må komme tilbake sier du "maybe". du har nå 1 stk. jet og han har 500$ på seg. trikset er å ha mindre enn 500$ på seg, evt. å gi de til en av følgesvennene. Du må ikke ha for høy speech skill for da overtaler du han baretil å selge jet til mindre pris, det funker det òg men då får han bare 350$ hver gang. Tingen er å gjøre det mange mange ganger sånn at han har M.A.S.S.E. peng på seg og stjele de :lol: då får du masse peng!

Er lenge siden jeg gjorde det så det kan være feil her. Skal sjekke det....

P.S. dette blir IKKE endret i 1.2 patchen :D

Lenke til kommentar

Den værste buggen var vel at bilen forsvant totalt enkelte ganger.

Bare ble borte fra der man parkerte den og dukka aldri opp igjen (og nei, jeg snakker IKKE om den delen i plottet når bilen blir stjålet).

Patchen hjalp endel, men jeg reiv meg i håret noen ganger og måtte reloade et tidligere savegame ja..

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er bug, eller om det skal være sånn;

Ta poeng i gambling til å begynne med. Finn en av de "gambling" tingene som du bare velger innsats (tror det var enarmet banditt, lenge siden jeg har spilt det). Du kan velge 4 forsjellige beløp tror jeg, og de er bundet til 1-2-3-4 åpå keyboard. Her kommer trikset: Hold inne keyboard knappen for ønsket innsatsbeløp og se pengene strømme inn.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er bug, eller om det skal være sånn;

Ta poeng i gambling til å begynne med. Finn en av de "gambling" tingene som du bare velger innsats (tror det var enarmet banditt, lenge siden jeg har spilt det). Du kan velge 4 forsjellige beløp tror jeg, og de er bundet til 1-2-3-4 åpå keyboard. Her kommer trikset: Hold inne keyboard knappen for ønsket innsatsbeløp og se pengene strømme inn.

Jepp det er den "billigste" måten å skaffe seg cash på, egetlig ikke å anbefale første gangene man spiller, fordi litt av moroa med å bygge seg opp forsvinner, men bruker det mer flittig nå om dagen.

AtW

Lenke til kommentar

Husker ikke navnet på byen, men oppdraget du får er å drepe Mother DeathClaw.

I skjermen der er det 3 DC som gir deg 1000XP pr stk du dreper. Drep alle. Gå ut av skjermen og gå innigjen. Da er det 3 nye. Dette kan du gjhøre så lenge du orker, eller til du dreper "Morra demses"!

Ikke å anbefalle mener jeg, men muligheten er der :wink:

Lenke til kommentar

I skjermen der er det 3 DC som gir deg 1000XP pr stk du dreper. Drep alle. Gå ut av skjermen og gå innigjen. Da er det 3 nye. Dette kan du gjhøre så lenge du orker, eller til du dreper "Morra demses"!

Det er i fallout, ikke fallout 2.. :p

Lenke til kommentar

Det er i fallout, ikke fallout 2.. :p

:oops:

Stemmer sikkert.. Ikke spillt noen av dem på et år tror jeg.. Men kan nok stemme siden det var FallOut jeg gikk gjennom sist, og husker best :-?

*skammer seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...