AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei. For 2 år siden, ble det slutt med exen etter et 5 år langt forhold. Jeg elsket ham virkelig av mitt hele hjertet. Vi hadde et utrolig bra forhold som folk vil beskrive nærmest perfekt. Fant ut at han var utro mot meg de siste mnd, og dette knuste meg fullstendig. Klarte ikke spise, gikk ned flere kg, gikk hos psykolog og alt. Var langt lang nede. Dette har så klart brent langt inne i hjerteroten, og jeg tenker fortsatt litt på det den dag i dag. Jeg har fått meg ny kjæreste (har kjent han gjennom flere år) og vi ble sammen for 3 mnd siden ca. Han befinner seg i utlandet hvor det er høy partyfaktor, og han er ute på byen nå. Jeg klarer ikke slappe av. Jeg er redd for at han kommer til å rote med andre jenter... nesten så jeg blir bitter og lei meg. Han har jo ikke gjort noe som gir meg god grunn til å stole på ham, for han er virkelig fantastisk, men likevel... Jeg vil jo at han skal kose seg! Og nekter ham aldri å dra ut (selvom det har blitt mindre med tiden) Skal nevnes at han er ute med fettern sin, så da håper jeg sjansen er mindre for at han har seg med noen... faen heller. Alle de lettkledde jentene der... alle de pene jentene der... hvordan kan et mannfolk motstå noe sånt på byen, da... Håper virkelig ikke at han finner på noe kødd nå... Kan jo tenkes at grunnen til at jeg reagerer slik jeg gjør; frustrert, bitter, litt lei er fordi at jeg har blitt utsatt for utroskap tidligere... Åhh... jeg bør virkelig jobbe med meg selv, men dette er ikke enkelt. Jeg måtte bare få det ut. Takk. Postet av anonym: 3d0a2a87883cfd3f4ca9dbde26c1d9f5 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Han har ikke gitt meg noen grunn til å IKKE stole på ham skulle det stå. TS. Postet av anonym: 3d0a2a87883cfd3f4ca9dbde26c1d9f5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Men jeg føler samtidig at jeg ikke kan stole 100% selvom jeg er veldig glad i han... - C, TS[/color] Postet av anonym: 3d0a2a87883cfd3f4ca9dbde26c1d9f5 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ikke vits å lage et problem du ikke vet om eksisterer, selv om vi alle gjør det i blant . Er han utro så er han det, og det er lite du kan gjøre med det før det eventuelt har skjedd. Personlig ville jeg prøvd å ikke spekulere i det, men skjønner godt at du kan ha problemer med det siden eksen din var utro. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Mannfolk er mannfolk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Mannfolk er mannfolk. Og med det så mener du...? Postet av anonym: 3d0a2a87883cfd3f4ca9dbde26c1d9f5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Ikke vits å lage et problem du ikke vet om eksisterer, selv om vi alle gjør det i blant . Er han utro så er han det, og det er lite du kan gjøre med det før det eventuelt har skjedd. Personlig ville jeg prøvd å ikke spekulere i det, men skjønner godt at du kan ha problemer med det siden eksen din var utro. Jeg vet, men så tenker jeg.. HVIS han er utro, og jeg ikke får vite det, så er det jævlig bittert. For en dum tanke. Forresten så vet ikke typen min at jeg har disse tankene. - C, TS Postet av anonym: 3d0a2a87883cfd3f4ca9dbde26c1d9f5 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Da får du eventuelt spørre han, men ville vært veldig forsiktig da jeg ikke tror noen liker å høre det spørsmålet. Men om han vet at eksen din var utro tror jeg han skjønner deg. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Med det så mener jeg at du ikke bør bli overrasket om kjæresten din kommer hjem "utro". Menn er generelt sett noen kåte jævler, og det kan vi da ikke noe for. Men jeg er enig i at han bør respektere deg såpass. Endret 11. august 2011 av Diskusjon.no =) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Med det så mener jeg at du ikke bør bli overrasket om kjæresten din kommer hjem "utro". Menn er generelt sett noen kåte jævler, og det kan vi da ikke noe for. Men jeg er enig i at han bør respektere deg såpass. Tror jenter er like kåte som gutter, det bare synes bedre på guttene . Endret 12. august 2011 av Kun10kr 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Det får stå for din regning, alle har forskjellige meninger. Edit: Helvettes iPhone. Endret 12. august 2011 av Diskusjon.no =) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det får stå for din regning, søle har forskjellige meninger. Søle? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Du var for kjapp for meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Med det så mener jeg at du ikke bør bli overrasket om kjæresten din kommer hjem "utro". Menn er generelt sett noen kåte jævler, og det kan vi da ikke noe for. Men jeg er enig i at han bør respektere deg såpass. Doh... men det er jo vi jenter også, bare på en litt mere "diskre" måte kanskje. Og hvis jeg spør om han har vært utro (noe jeg ikke kommer til å gjøre uansett, for det tror jeg kan ødelegge litt), og han har vært det, så tror jeg han hadde nektet på det, eller pyntet på sannheten i hvert fall, men da er det over ut. Postet av anonym: 3d0a2a87883cfd3f4ca9dbde26c1d9f5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Prat med han, del dine følelser og tanker, kanskje han kan si noe som kan betrygge deg? Husk at han ikke er din eks. Dette er ett nytt forhold, hold annen bagasje utenfor. 2 Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Prat med han, del dine følelser og tanker, kanskje han kan si noe som kan betrygge deg? Husk at han ikke er din eks. Dette er ett nytt forhold, hold annen bagasje utenfor. Enig! Prat med ham og vær åpen om det. Men husk han ikke har gjort noe, så ikke sett ham i utro-boksen. Med det så mener jeg at du ikke bør bli overrasket om kjæresten din kommer hjem "utro". Menn er generelt sett noen kåte jævler, og det kan vi da ikke noe for. Men jeg er enig i at han bør respektere deg såpass. Jenter er faktisk kåtere enn gutter. Men sex betyr mye mer for dem og det er følelsemessig og forhold relatert. Tenker jeg mange jenter tenker gutten ikke er forelska i dem hvis han knuller rundt. Selv om han knuller ei dame KUN fordi hu har bra kropp. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 faen heller. Alle de lettkledde jentene der... alle de pene jentene der... hvordan kan et mannfolk motstå noe sånt på byen, da... Håper virkelig ikke at han finner på noe kødd nå... Det er ikke alle oss menn som har problemer med å "motstå" sånt altså. Selv er jeg komplett uinteressert i tilfeldige ligg med jenter jeg treffer på byen, men folk er jo såklart forskjellige. Uansett, snakk med han om det. Være åpen og ærlig om sånt er nok bare sunt i et forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå