monstererdigg Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hallo, jeg gidder ikke mer av den jævla piercingen.. Orker ikke å forklare hvorfor, men jeg tok den for 5 dager siden (i underleppa), og er derfor fortsatt under "groperioden". Lurer på om jeg bare kan ta den rett ut, og bare la det gro igjen? Eller må jeg vente til groperioden er over? Har ikke infeksjon om noen lurer på det. Takker for alle svar Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Ta den ut så lukker hullet seg innen noen dager. Og ja, det er helt ufarlig å gjøre dette, bare husk å rense i noen dager ekstra. Endret 12. august 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Ta den ut så lukker hullet seg innen noen dager. Og ja, det er helt ufarlig å gjøre dette, bare husk å rense i noen dager ekstra. Okei, hørte noe rykter om at man kunne lett få infeksjon hvis man gjorde dette under groperioden, men jeg gjør det nå Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Så lenge du passer på å holde det rent så skjer ikke det. Bacimycin er fin å bruke på utsiden, er en god salve for overfladiske sår og hjelper det å gro fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå