AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg gjør det kort. Jeg har blitt avvist av en kollega på jobben, som jeg hele tiden har hatt det mye moro med, vi tøyser og tuller. En uke etterpå var jeg veldig knapp i samtaler med henne. Jeg hadde på en måte ikke bestemt meg for hvordan jeg ønsker å ta dette. Nå har jeg begynt å fleipe igjen, og stemningen på jobben er god, jeg gjør dette fordi jeg ikke ønsker å framstå med negative kvaliteter som jenter ser ned på. Hun fortjener ingen grunn til å forakte meg i tillegg til at hun mener jeg ikke er god nok for henne. Det jeg lurer på, er om det fins noen snedige måter å bryte henne ned, uten at hun merker at det er det jeg forsøker å gjøre. Jeg vil på en måte at hun skal lide like mye som jeg gjør nå, men dette er en smart dame, så da er jeg litt usikker på om vanlige måter å neg-e vil fungere. (f.eks joda buksa ser helt grei ut, det er en fin farge til deg. Generelt syns jeg lilla er en bra måte å fake slankhet på. Ny parfyme? Jeg bare kjente den igjen, jeg satt på bussen, og så var det en dame der med en pose tomflasker som snakket usammenhengende og høyt, som også luktet likt. Kanskje hun hadde stjålet parfymen. ) Postet av anonym: 99f9dc5560aab60d8931cef3df4f60a4 Postet av anonym: e6b58810b2f133bd0b7e94fc66dc00a0 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er det sex du er ute etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå