Vakuum Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Sitter og pusler med nytt design og layout for hjemmesiden min. Er greit fornøyd med artikkelsiden (f.eks oslo bysykkel linken), men lurer litt på hva mer som kan gjøres med forsiden. Bruker en egenutviklet grid med mye luft #Oppdatert 14.08.2011 Har gått en del fremmover siden sist. Nå er det ikke en prototype lenger Ligger ute på http://beta.mindre.net/ nå. Vil gjerne ha tilbakemelding på hvordan det oppleves å gå inn på forsiden. Endret 14. august 2011 av Vakuum Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det var et riktig fint design altså Var svært fint og oversiktlig. Det eneste jeg har å pirke på er Home og About linkene oppe til høyre, de kommer veldig langt ut til høyre på macen min. Ser litt unaturlig ut, burde kanskje være på linje med Comments sidebaren din. Hvilken font bruker du forresten? Den var fin Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Takker Jeg bruker Verdana på tekst, med en webfont fra google på overskrifter. Ser Home og About like ille ut når du f.eks er på Oslo Bysykkel-siden? (Alle sidene fungerer, men gir litt forskjellig random innhold) Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Har lagt på en nesten usynlig border på innholdet for å gi bedre følelse av hvor høyre-kanten er. Håper det hjalp med plasseringen av About og Home Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Har gått en del fremmover siden sist. Nå er det ikke en prototype lenger Ligger ute på http://beta.mindre.net/ nå. Vil gjerne ha tilbakemelding på hvordan det oppleves å gå inn på forsiden. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Har vært litt nedetid på siden, men den er nå oppe og kjører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå