medlem-124997 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Her er jeg igjen; for atter å kjefte og smelle mer over den forbannede møkka tlf min. Hvordan har det seg at den noen ganger klarer å motta bildemeldinger og jeg kan åpne dem tvert? Uten å laste ned, mens jeg andre ganger (som feks nå i hele dag) har måttet "laste ned" disse bildene (som forøvrig er meg tilsendt fra samme person med samme mobil) hver ENESTE gang jeg mottar ett nytt? Mobilen piper i ett sett og maser om at den ikke kunne laste ned bildet pga "en generisk feil"... Jeg har prøvd med mobilt nettverk både på og av men det skjer ingenting. Mobilen har maset og pepet i hele dag og brukt batteri som et helvete. I tillegg til dette har den blitt ENDA treigere til å laste opp nye meldinger (sett at jeg ser at jeg får en melding oppe i "gardinen" på skjermen, og når jeg trykker inn på meldingen så går det kanskje 7-8 sek før jeg ser den nye meldingen) og den har blitt om mulig verre enn før på å "bomme" på navnet jeg trykker på i inboksen, og hopper ned til det navnet som er nederst på skjermen i stedet når jeg skal sende meldinger. (Enda jeg ikke RØRER skjermen noen andre steder enn der den skal.) Når jeg skal skrive meldinger, så kan det ta flere sekunder før bokstavene kommer til syne på skjermen. Bare de autokorrekt boksene (som forøvrig ALDRI klarer å få et ord riktig) dukker opp de første sekundene. I TILLEGG har den fått for vane og automatisk begynne å skrive med store bokstaver når jeg skal skrive en sms (dette begynte den med for ca en mnd siden. ) NEVNTE jeg at den ofte sender meldingene mine opptill 8 ganger, bare for å være på den sikre siden? Forbannede kuskittlf. Regner med det er lite å gjøre med 90% av det som er ramset opp her, men er det noen som vet hvordan i helvete jeg kan få faenskapet til å laste ned det lille bildet jeg har fått tilsendt i hele dag? Han prøvde nå å sende det samme bildet som jeg fikk tidligere i uka, og som mobilen åpnet tvert uten å laste ned eller være på nett. (og full dekning) men ikke FAEN om den klarer det nå. Gud. Jeg hater så inderlig denne telefonen. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 HTC desire er kjent for dette. Ikke alle tlf der blir ordninga på, så du får bare prøve de forskjellige forslagene der ute. Skriv i Google HTC desire MMS og google er din venn. Du finner også masse om det i HTC desire trådn. Ellers hjelper et søk i forumet. Høres it som du kan ta en gjennopprett til fabrikk omstillinger og etterpå oppdatere til siste sorteste. Helv autocorrect. Men du skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Når det gjelder mms problemene dine høres det nesten ut som om du bruker Tele2 eller annet rask ...det kan ihvertfall tenkes at det også har noe med operatør/sim å gjøre. Endret 12. august 2011 av Chivas Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Tror nesten jeg ville kjørt factory reset hvis telefonen hadde blitt så håpløs. Ja, man må installere alt på nytt, og alt som ikke ligger på minnekortet (og ikke er tatt backup av) blir borte, men det er det likevel verdt. Er fenge fortsatt like ille da er reklamasjon neste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå