Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jeg var hans første...

zillia

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, så hadde jeg sex med en fyr som var jomfru. Han var faktisk litt frempå, og han som tok hintet til sex. Jeg visste ikke at han var det før etter vi var igang, men hadde mine mistanker. Han slet litt med å få ereksjon og holde den oppe, så endte med at verken han eller jeg fikk orgasme. Følte meg egentlig litt misslykket, noe jeg ikke har følt i senga før. :cool: Så det jeg egentlig lurer på er om det er normalt for gutter den første gangen? Altså at det rett og slett var prestasjonsangst? Og er ikke bare ett random møte for sex, da dette var fjerde gangen vi møttes. :) Så kjenner jo hverandre litt. Han er forresten i begynnelsen av 20-årene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde selv eriksjonsproblemer første gang jeg hadde sex.

Prøv og få han avslappa og gjør mye av jobben selv. Frekk deg skikkelig til for han og vis kanskje med vilje noen egne svakheter i senga (vist du har). Slik at han ikke føler at du er verdensmesteren.

Tror fleste menn har litt prestasjonsangst når de skal pule ei som de vet har mye mer erfaring enn seg selv.

Lenke til kommentar

var 18 selv første gangen og sammen med ei på 21 som var veldig chill og visste både hva hun ville og hvoran hun ville det. Jeg klarte faktisk ikke å fullbyrde samleiet før på 7. forsøk. Jeg ble liggende og konse som f.. på å både få og holde kølla oppe samtidig som jeg skalv som et aspeløv. Veldig weird. Hun var chill og hele tiden forståelsesfull og forstod det at å kommunisere var alfa og omega. Hun visste selv ikke før uti akten første gangen at jeg var jomfru da hun lurte på om jeg var syk siden jeg skalv som en gris enda jeg var klam på balla av svette :p Først og fremst, hun fikk meg til å forstå at det var narurlig å være naken foran hverandre når en har sex. Høres kanskje selvsagt ut, men det er litt uvanlig for en jomfrugutt på 18 å ligge kliss naken med ei dame oppå seg når den dama som såg deg naken sist var din mor og då låg på stellebordet for å bli byttet bleie på.

- For å svare på spørsmålet ditt, så er det ikke vanlig at det er bare første gangen gutten får ereksjonsproblemer, men gjerne 10. og 20. gangen også. Det er ikke deg det er noe galt med. Faktisk er dere begge helt normale :) Det er slik det virker. Bare husk at om du viser at du er trygg på han og at det ikke er noe unaturlig i å ligge naken vedsiden av hverandre så blir han straks mye fortere trygg på deg, og da begynner den virkelige morroa :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

(Gutt/mann 21)

Det du beskriver er veldig likt min opplevelse første gang. Jeg mistet jomfrudommen første helg etter 17. mai i år. Vi delte seng fredag til lørdag. Lørdag, litt ut på dagen så turte jeg å klå på henne, ta på bryst/fingre litt. Jeg holdt vel egentlig på i en og en halv time med å klå mens vi så på film. Det gjorde meg mer selvsikker siden jeg ikke hadde vært borti en kvinnekropp så mye før. På kvelden, mot midnatt hadde hun drukket seg til mot med litt cider og jeg var edru. Jeg var den første som turte å kle meg naken, til tross for at en kropp på 140 kilo ikke er særlig pen. Jeg la meg i senga og hun ble med. Vi begynte å kline som noen fjortiser som aldri hadde gjort dette før, mest fordi jeg ikke hadde erfaring. Og tilslutt penetrerte jeg med kondom.

Vi kom begge to tilslutt men da hadde vi holdt på i nesten to timer også (i senga).. Jeg brukte litt tid på grunn av prestasjonsangst. Etter det har det ikke vært noe problem med mindre jeg manglet motivasjon eller humør, da hender det jeg ikke kommer sammen med henne.

Postet av anonym: e8726cd556a45f79ef992e9af12444e1

Lenke til kommentar

Det er ikke så nødvendig at du trenger å lære han noe heller tror jeg. Erosjonsproblemet sitter i hodet(ofte og tror det gjelder her), så tror det er bedre å snakke litt sammen om temaet - ufarliggjør det.

Prøvde på det. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...