mike88 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei det har seg slik at jeg er i en uheldig situasjon. Jeg jobber 2 faste kvelder i uka med telefon intervju men dette er ikke nok til å leve av. Jeg skal ikke studere til høsten og jeg har søkt jobber men har ikke fått noe enda. Så da lurer jeg på tror dere at jeg kan få dagpenger om jeg søker om dette? Jeg har vært på nav en gang tidligere litt sånn useriøst, og mannen bak skranken sa at siden jeg har jobb så vil jeg sannsynligvis ikke få dagpenger men dette er jo bare 2 dager i uka, 9 timer i uka man kan jo ikke leve av det... Så ja har jeg krav på dagpenger? jeg er 21 år dimmiterte fra militæret for litt over et år siden og har jobba med telefonintervju i snart 1 år men som sagt bare 2 kvelder i uka. Jeg vet at NAV kan være ganske vanskelige så om noen har noen tips til meg tar jg imot det med glede. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg