carpsdi Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei! PCen min er da litt rar, og exploren på PCen kommer bare på 10% av gangene jeg skrur på PCen (om ikke mindre). Vil så klart få fikset det, så vil jo da høre noen forslag om noen som vet hva som feiler den? Det var da offtopic. Så da lurer jeg på, jeg har så liten lyd og vil gjerne få høyere, men uten explorer (start meny) kan jeg ikke klikke på volume mixer programmet. Noen som da vet hvor den befinner seg? Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Vel, de fleste pcer har en volumstyrer, eller hva det nå heter , på siden eller foran på pcen ,så du kan jo sjekke om din pc har det. Hvis ikke, så skal det være en fn knapp, og hvis du holder inne den og pil opp skrur du opp lyden. (det er ihvertfall slik på min pc ) Endret 15. august 2011 av bjorni11 Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Hei! Har selv funnet det ut! Men som du sier så står det på siden eller foran pcen, ja det er da problemet om du leser start menyen er ikke der, ergo heller ikke volumknappen. Og FN + en annen key er for det meste bare på bærbare, og ikke stasjonære PCer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå