Gjest member-1768784 Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 (endret) - Endret 10. april 2017 av member-1768784 Lenke til kommentar
andyp Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Er ikke siste versjon 5.0 eller noe da? Anbefaler EasyCdCreator til XP, funker optimalt! Ellers kan det være lurt å teste om du har lagt inn ASPI driverne som XP behøver. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Har hatt samme problem. Hent ned et annet program som fungerer under WinXP, for eksempel Nero. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Installerte easycdcreator 5 platinum, men det var så tregt å bruke. Stort og krevande for maskina så etter en uke sletta jeg platinum og bytta til nero. Har ikke angra. Du kan jo laste ned nero som demo og bruke den i en mnd. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hva skal du med winoncd? Sleng inn Nero 5.5, så blir det nok orden på sakene. Det er et av de beste programmene til brenning i dag, kanskje med unntak av CloneCD. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har fått dette til å funke... gå på roxio's hjemmeside og last ned oppdaterte drivere til programmet... Mulig du må stresse litt :smile: Det virka da for meg. Lenke til kommentar
Gjest member-1768784 Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 (endret) - Endret 10. april 2017 av member-1768784 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Nero er et godt alternativ da. Var forelska i winOnCd 3.8 jeg også, men testa en demo av nero og nå har det blitt en fast følgesvenn. Sammen med fireburner tar vi det meste. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hei! Eg også brukte EasycdCreator tidligare,men etter at eg begynte å bruke Nero har eg aldri brukt EasycdCreator igjenn.. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Easy cd creator sux dah :smile: Ikke rart du gikk over til nero... WinOnCd har en mye greiere interface enn nero dah.. så det er ok å bruke det... personlig liker jeg det faktisk bedre... Selv om nero har en del flere funksjoner... og støtte for en del mer... Policy: Don't fix what isn't broken. Hva har du bruk for? 9999 funksjoner eller grei og oversiktlig brennemuligheter som har alle funksjoner du trenger. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hei Pion_! Vel,easycdcreator følgte med 2x Phillips cd-brennaren min....(har 16x Plextor cd brennar no.. :wink:) Lenke til kommentar
spetter Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Noen som hvet hvor WinOnCd 5 PE versjonen blir solgt i norge (nettbutikker, etc) hvet at komplett.no kun har standard versjonen av WinOnCd.. Den er ikke aktuell. Men, nå har jeg ikke fulgt med så mye, når det gjelder brenneprogramvare. Sist jeg hørte var at WinOnCd ikke skulle bli på andre språk enn tysk, pga roxio ville at easycd skulle være dems hovedplatform. Komplett.no påstår at WinOnCd er kommet igjen på engelsk (inkludert hjelpefunksjonen som var på tysk er blitt engelsk) Når var det Roxio bestemte at de skulle selge Engelsk winoncd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå