stelar7 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) noen som føler for å hjelpe meg litt her? denne koden skal (i mitt hode) opne et nytt vindu med knapper og textbokser, men den funker ikke .-. noen som vet hvorfor? problemt er i... mainclass, panel1, panel2 og panel3 source: http://www.mediafire...fu0y6y8sx01bl8g Endret 11. august 2011 av stelar7 Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du kunne i det minste ha pastet koden inn i innlegget ditt, i stedet for å linke til en RAR-fil, som ikke lar seg åpne sånn uten videre på min Mac. Hvis du vil ha hjelp, får du gjør det lettere for oss å hjelpe deg. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 (endret) nvm, fikset det problemet... Har fått et nytt ett! prøver å fjerne det vinduet som var og lage ett nytt ett, men vet ikke hvordan... public class mainclass extends JPanel implements ActionListener { public mainclass() { Dimension size; jbnLeft = new JButton("Kan X delest på Y", null); size = jbnLeft.getPreferredSize(); jbnLeft.setBounds(12, 5, size.width, size.height); jbnLeft.setVerticalTextPosition(AbstractButton.CENTER); jbnLeft.setActionCommand("1"); jbnLeft.setToolTipText("Kan X delest på Y?"); } public static void createGUI() { JFrame.setDefaultLookAndFeelDecorated(true); JFrame frame = new JFrame("lol"); frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); mainclass window = new mainclass(); window.setOpaque(true); frame.setContentPane(window); frame.setBounds(frame.getX(), frame.getY(), 460, 70); frame.setResizable(false); frame.setLocationRelativeTo(null); frame.setVisible(true); } public void actionPerformed(ActionEvent event) { if ("1".equals(event.getActionCommand())) { //trenger å fjerne det brukte vinduet her! panel1.createGUI(); } } public static void main(String args[]) { createGUI(); }} Endret 12. august 2011 av stelar7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå