oab-1966 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Vi befinner oss i år 2031 her i Norgistan som tidligere het Norge. Dette har skjedd: Kongeriket som tidligere var bygget på demokratiske grunnvoller og som het Norge, har for noen år siden blitt til en islamistisk republikk med navnet, Norgistan. Dette skjedde under et godt og grundig planlagt og samordnet lynangrep mot viktige instanser her i landet utført av et antall av ca hundre tusen fanatiske muslimer, anført av en godt kjent islamist som har vært mye omtalt i media og som norske myndigheter ALDRI klarte å hive ut av landet, den 74 årige Ayatollah Krekar. (tidl.mullah) Kong Haakon og resten av hele kongehuset, regjeringen, stortinget og en del andre som har vært med om å styre landet, har blitt likvidert. Det norske forsvaret og politiet har dessverre måtte gi tapt for den rasende folkemassen av fanatiske muslimer, tungt bevæpnet til tennene. Dermed ble overmakten for stor. Slik har det skjedd med resten av Europa også. Nå har dette landet blitt strengt islamistisk og fått innført sharialover, takket være de rødgrønne som tillot å slippe inn all slags folk inn i landet vårt i store mengder, mesteparten muslimer. Ikke nok med at de kom inn i store antall, de formerte seg som fluer også. Når muslimene fikk lov til å bo i Norge, var de ikke fornøyd med den vestlige kulturen, men begynte å kreve det ene og det andre, som f.eks å bygge moskeer og ha egne skoler for muslimer osv osv. De ble aldri fornøyd, uansett hvor mye de rødgrønne politikerne gav etter for deres krav. De ble aldri fornøyd før de fikk overta landet vårt fullt og helt, de ble aldri fornøyd før de etnisk norske og ikke-muslimske utlendingene måtte danse etter deres egen pipe. Muslimenes hovedmål er å erobre hele verden og ha verdensherredømme i en hver avkrok. Vi hadde en politiker som het Carl I Hagen som advarte mot innvandringens konsekvenser, men ble ikke bønnhørt. Det viser seg at han hadde rett hele tiden. For 20 år siden hadde vi et mindre terrorangrep, utført av en etnisk hvit nordmann, Anders Behring Breivik. Jeg forsvarer ikke selve drapene, men jeg forstår hans store frustrasjon over innvandringsproblematikken og dens konsekvenser. Jeg forstår hvorfor det rablet for ham til slutt. Etter det lille terrorangrepet som skjedde i Oslo og på Utøya for 20 år siden, ble høyrefløyen i norsk politikk mer kritiske til AP og SV's liberale innvandringspolitikk. Tror dere de ble bønnhørt? Nei, langt derifra !! De ble anklaget for rasisme og det som verre er da de advarte mot det store smellet som kom. De ble rett og slett kneblet og fortiet for sine meninger og advarsler. Etter det lille terrorangrepet i 2011, fikk muslimene mere sympati og støtte fra politikerne og det norske folket, men angrer bittert den dag i dag og innrømmer at de tok grundig feil, de som ennå overlevde det store terrorangrepet og statskuppet i 2027. Her og nå sitter jeg, far i huset sammen med svigersønnen min og to av barnebarna mine og kikker ut av vinduet og ser min kone og min 28 årige datter, begge ikledd burka på vei til butikken. Jeg tenker samtidig på mine to sønner på 33 og 35, deres koner og barn som måtte flykte for livet til Antarktis på grunn av at de var med om en protest imot islamistregimet. Antarktis ja, en plass der nordmenn måtte flykte til og en plass der ingen muslimer vil bo. For 7 år siden, ikke så mange år før det store terrorangrepet i Norge, var en del folk klar over det store smellet som skulle komme og begynte å bosette seg seg i Antarktis. Siden den gang har folketallet eksplodert, spesiellt de siste årene etter det store terrorangrepet. Nå pågår det byggevirksomhet for fullt der nede. Vi har fått et nytt land der nede, en republikk. Gjett hvem som er president i det nye Norge? Jo, den 56 årige Peder "Fjordman" Jensen, mannen som for 20 år siden ble landskjent for sine sterkt kritiske meninger mot islam og som ble forfulgt, straffedømt og fortiet i ettertid. Jeg er glad for at sønnene mine klarte å komme seg unna og at de har det bra der på andre siden av kloden, det nye Norge. Om ikke så lenge skal jeg, kona, dattera, svigersønnen og barnebarna mine komme oss vekk fra islamistregimet, emigrere ut av landet for godt og reise til Antarktis og det nye Norge, nærmere bestemt bydelen Amundsen i Ny-Oslo og treffe guttungene, svigerdøtrene og resten av barnebarna, det ser vi virkelig fram til, et nytt liv til sammen i fred og frihet. Det er langt bedre å leve i et bokstavelig talt iskaldt og forblåst samfunn enn i et islamistisk regimehelvete der undertrykkelse og null frihet råder. Endret 11. august 2011 av oab-1966 7 Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Fin innledning! Gleder meg til du slipper ut boken din Edit: Skrivefeil Endret 11. august 2011 av SubHuman 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Artig historie, godt det bare er fri fantasi da Forresten, flyttet den til oppslagstavlen. 5 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Liker absolutt ikke trenden i Oslo, og Norge forøvrig. Bra det er mange som begynner å få opp øya og er kritiske. 2 Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Sitter fortsatt og venter på de flyvende bilene som Arngren lovte oss til år 2000. Har en følelse av at folk også vil måtte vente en god stund om de venter på noe slikt som beskrevet i førstepost. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Sitter fortsatt og venter på de flyvende bilene som Arngren lovte oss til år 2000. Har en følelse av at folk også vil måtte vente en god stund om de venter på noe slikt som beskrevet i førstepost. http://www.arngren.net/moller.html Lenke til kommentar
baran Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Liker absolutt ikke trenden i Oslo, og Norge forøvrig. Bra det er mange som begynner å få opp øya og er kritiske. Om du virkelig tror det er slik det skal bli som det er forklart i førstepost vil jeg gjerne anbefale å søke hjelp umiddelbart! er jo en uvirkelig beskrivelse... Jeg kan ikke fatte å begripe at oppadgående mennesker skal tro alle er som krekar å kompani... Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Pent skrevet. Men jeg setter lit til at USA griper inn før Europa faller i muslimske hender. Håper USA nuker hele Europa hvis det blir muslimsk, eller at de sender inn droner i tusentall som slakter ned fienden, one by one. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det ser ut som framtiden ikke inneholder avsnitt! Grøss og gru! Men tilbake til emnet: Har du noe kilder eller begrunnelse for dette framtidsbildet ditt eller er det bare synsing? 1 Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det ser ut som framtiden ikke inneholder avsnitt! Grøss og gru! Men tilbake til emnet: Har du noe kilder eller begrunnelse for dette framtidsbildet ditt eller er det bare synsing? Han kan jo vise til statistikker og fødselsrater. Hadde du vært oppdatert i debatten så hadde du visst at Oslo faller i 2029, Norge faller i år 2050. Sånn ca. Jeg tror Europa faller i 2050, for da er muslimene i flertall i de fleste landene i Vest-Europa. Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Det ser ut som framtiden ikke inneholder avsnitt! Grøss og gru! Kombiner fravær av rasjonalitet med en solid dose paranoia. Bland det hele med avsnitt på lengde med Midgarsormen. Det er oppskriften på et sant helvete. Endret 11. august 2011 av Salvo 2 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det ser ut som framtiden ikke inneholder avsnitt! Grøss og gru! Men tilbake til emnet: Har du noe kilder eller begrunnelse for dette framtidsbildet ditt eller er det bare synsing? Han kan jo vise til statistikker og fødselsrater. Hadde du vært oppdatert i debatten så hadde du visst at Oslo faller i 2029, Norge faller i år 2050. Sånn ca. Jeg tror Europa faller i 2050, for da er muslimene i flertall i de fleste landene i Vest-Europa. Så gjør det da!! Viss Oslo faller i 2029, så har vi dårlig tid. Vis meg statistikken,vis meg fødselsraten og den godt begrunnet artikkelen som sier at Oslo vil falle 2029 og at Norge vil falle i 2050, som en konsekvens av dette. Vi kan og prøve å unngå tilfeldige Youtube videoer som er uten kilder for sine påstander, denne gangen. Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Det ser ut som framtiden ikke inneholder avsnitt! Grøss og gru! Men tilbake til emnet: Har du noe kilder eller begrunnelse for dette framtidsbildet ditt eller er det bare synsing? Han kan jo vise til statistikker og fødselsrater. Hadde du vært oppdatert i debatten så hadde du visst at Oslo faller i 2029, Norge faller i år 2050. Sånn ca. Jeg tror Europa faller i 2050, for da er muslimene i flertall i de fleste landene i Vest-Europa. Så gjør det da!! Viss Oslo faller i 2029, så har vi dårlig tid. Vis meg statistikken,vis meg fødselsraten og den godt begrunnet artikkelen som sier at Oslo vil falle 2029 og at Norge vil falle i 2050, som en konsekvens av dette. Vi kan og prøve å unngå tilfeldige Youtube videoer som er uten kilder for sine påstander, denne gangen. Det var HRS som gikk ut med tallene som sa at Oslo blir muslimsk i 2029. Ellers opererer SSB o.l. med fødselsrater og tabeller over innvandring m.m. Hvis du ønsker å finne en tabell over det så får du sjekke litt på SSB sin hjemmeside. Her er noen av linkene mtp. Oslo i 2029: http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=41&tekstid=2151 http://www.dagsavisen.no/innenriks/article381535.ece http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=591839 http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article1209423.ece Endret 11. august 2011 av ankirbabe Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Det ser ut som framtiden ikke inneholder avsnitt! Grøss og gru! Men tilbake til emnet: Har du noe kilder eller begrunnelse for dette framtidsbildet ditt eller er det bare synsing? Han kan jo vise til statistikker og fødselsrater. Hadde du vært oppdatert i debatten så hadde du visst at Oslo faller i 2029, Norge faller i år 2050. Sånn ca. Jeg tror Europa faller i 2050, for da er muslimene i flertall i de fleste landene i Vest-Europa. Så gjør det da!! Viss Oslo faller i 2029, så har vi dårlig tid. Vis meg statistikken,vis meg fødselsraten og den godt begrunnet artikkelen som sier at Oslo vil falle 2029 og at Norge vil falle i 2050, som en konsekvens av dette. Vi kan og prøve å unngå tilfeldige Youtube videoer som er uten kilder for sine påstander, denne gangen. Det var HRS som gikk ut med tallene som sa at Oslo blir muslimsk i 2029. Ellers opererer SSB o.l. med fødselsrater og tabeller over innvandring m.m. Hvis du ønsker å finne en tabell over det så får du sjekke litt på SSB sin hjemmeside. Her er noen av linkene mtp. Oslo i 2029: http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=41&tekstid=2151 http://www.dagsavisen.no/innenriks/article381535.ece http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=591839 http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article1209423.ece Alle de linkene du har der omhandler innvandrere generelt. Når man vet at en stor andel av de innvandrerne som kommer er fra EØS området, så besvarer den ingen av mine spørsmål. Viss du vil diskutere antall innvandrere generelt så kan vi diskutere det i en annen tråd, men her så diskutere vi sannsynligheten for muslimsk flertall. Prøv igjen! EDIT: Jeg vil sterkt anbefale denne artikkelen. Den adressere nettopp dette spørsmålet. Why Fears Of A Muslim Takeover Are All Wrong Endret 11. august 2011 av Feltherre Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det ser ut som framtiden ikke inneholder avsnitt! Grøss og gru! Men tilbake til emnet: Har du noe kilder eller begrunnelse for dette framtidsbildet ditt eller er det bare synsing? Han kan jo vise til statistikker og fødselsrater. Hadde du vært oppdatert i debatten så hadde du visst at Oslo faller i 2029, Norge faller i år 2050. Sånn ca. Jeg tror Europa faller i 2050, for da er muslimene i flertall i de fleste landene i Vest-Europa. Så gjør det da!! Viss Oslo faller i 2029, så har vi dårlig tid. Vis meg statistikken,vis meg fødselsraten og den godt begrunnet artikkelen som sier at Oslo vil falle 2029 og at Norge vil falle i 2050, som en konsekvens av dette. Vi kan og prøve å unngå tilfeldige Youtube videoer som er uten kilder for sine påstander, denne gangen. Det var HRS som gikk ut med tallene som sa at Oslo blir muslimsk i 2029. Ellers opererer SSB o.l. med fødselsrater og tabeller over innvandring m.m. Hvis du ønsker å finne en tabell over det så får du sjekke litt på SSB sin hjemmeside. Her er noen av linkene mtp. Oslo i 2029: http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=41&tekstid=2151 http://www.dagsavisen.no/innenriks/article381535.ece http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=591839 http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article1209423.ece Alle de linkene du har der omhandler innvandrere generelt. Når man vet at en stor andel av de innvandrerne som kommer er fra EØS området, så besvarer den ingen av mine spørsmål. Viss du vil diskutere antall innvandrere generelt så kan vi diskutere det i en annen tråd, men her så diskutere vi sannsynligheten for muslimsk flertall. Prøv igjen! De er her som oftest midlertidig, de er ikke alltid med i sånne statistikker. Sannsynligheten for at det blir et muslimsk flertall innen 2050 er stor. jeg håper det skjer, sånn at sosialistene driter seg ut. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) AHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahahahahahahaha seriøst etter og ha lest alt det pisset her kommer eg ikkje til å få sove xDD men ot: cool story bro, but aint gonna happen. Endret 11. august 2011 av Priim Lenke til kommentar
Pals Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Håper du ikke går rundt og er redd for dette? Vi bør vel ha mer enn nok av potensielle fremtidsscenarier som er like skremmende, og ikke fullt så urealistiske. Men sitter du på noe håndfast informasjon som kan skremme meg, så kom igjen. Lenke til kommentar
sosialliberal Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Han kan jo vise til statistikker og fødselsrater. Hadde du vært oppdatert i debatten så hadde du visst at Oslo faller i 2029, Norge faller i år 2050. Sånn ca. Jeg tror Europa faller i 2050, for da er muslimene i flertall i de fleste landene i Vest-Europa. Hm, skal vi se….vi kan bruke denne artikkelen denne gangen: ”Det å stole på tallene er farlig, for det er mange falske tall som er ute og går, sier Strømmen til VG Nett. Han viser til at mange politikere bruker tall som viser at Europa og Norge kan få en befolkning der over halvparten er muslimer innen 2050. De tallene mener han det er lett å tilbakevise. Pew Researchcenter ferdigstilte i januar 2011 en rapport der de ser på utviklingen av den muslimske befolkningen over hele verden. I rapporten analyserer de befolkningsutviklingen fra 1990 og fram til 2030. Der står det blant annet at Norge per 2010 har en muslimsk befolkning som utgjør 3 prosent av den totale befolkningen. I 2030 anslår forskerne at det tallet vil ha økt til 6,5 prosent.” http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10097666 I tillegg til dette kan man justere tall slik at man tar til etterretning at andregenerasjonsinnvandrere får færre barn enn førstegenerasjonsinnvandrere. Naturlig nok siden andregenerasjonsinnvandrere, for å ikke snakke om tredjegenerasjonsinnvandrere, aksepterer i større grad de norske normer og verdier, samt norske kulturelle koder. Endret 11. august 2011 av statsviter 2 Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Han kan jo vise til statistikker og fødselsrater. Hadde du vært oppdatert i debatten så hadde du visst at Oslo faller i 2029, Norge faller i år 2050. Sånn ca. Jeg tror Europa faller i 2050, for da er muslimene i flertall i de fleste landene i Vest-Europa. Hm, skal vi se….vi kan bruke denne artikkelen denne gangen: ”Det å stole på tallene er farlig, for det er mange falske tall som er ute og går, sier Strømmen til VG Nett. Han viser til at mange politikere bruker tall som viser at Europa og Norge kan få en befolkning der over halvparten er muslimer innen 2050. De tallene mener han det er lett å tilbakevise. Pew Researchcenter ferdigstilte i januar 2011 en rapport der de ser på utviklingen av den muslimske befolkningen over hele verden. I rapporten analyserer de befolkningsutviklingen fra 1990 og fram til 2030. Der står det blant annet at Norge per 2010 har en muslimsk befolkning som utgjør 3 prosent av den totale befolkningen. I 2030 anslår forskerne at det tallet vil ha økt til 6,5 prosent.” http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10097666 I tillegg til dette kan man justere tall slik at man tar til etterretning at andregenerasjonsinnvandrere får færre barn enn førstegenerasjonsinnvandrere. Naturlig nok siden andregenerasjonsinnvandrere, for å ikke snakke om tredjegenerasjonsinnvandrere, aksepterer i større grad de norske normer og verdier, samt norske kulturelle koder. Vi får se hvem som har rett, i London endte det jo opp med at noen andregenerasjonsinnvandrere sprengte seg i lufta. Alle blir nok ikke "fornorsket", snarere tvert imot, de blir mer radikale enn sine foreldre. Endret 11. august 2011 av ankirbabe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå