Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Dette er et spm. jeg ikke fant noen forum, hvor det kan passes under... Jeg var på Kiel-fergen i dag, og fikk fornavnet til noen søte jenter, ikke FB'en (spurte ikke) ikke etternavnet. Som betyr, at det kommer jeg ikke langt med. Er det slik at passasjerlisten fra forrige turer er tilgjengelig på nett ett sted? 2 Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Å nei, passasjerlistene er nok ikkje noko som alle og einkvar kan gå inn og lesa! Det er ein djup løyndom, som sjølv politi og tollvesen BED om innsyn i - sjølv om nett dei har full rett til å sjå slikt. Å leggja slikt ut på nett ville vera brot på alle reglar om personvern, og sjølv ikkje DLD har tenkt SÅ langt! Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 You go boy! Kanskje ringe ned til båt-selskapet og si du møtte noen søte jenter du ikke fikk nummeret til? Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Om du vet alder og bosted, så burde det ikke være så altfor vanskelig å huke tak i dem gjennom skattelistene. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Om du vet alder og bosted, så burde det ikke være så altfor vanskelig å huke tak i dem gjennom skattelistene. Er ein føresetnad at du som minimum legg inn etternamn for å få eit søk i skattelista. Dei stadene eg kjenner for søk her i alle fall. Alder og bustad kan nok avgrensa deg frå å drukna i postar, men utan etternamn, ikkje søk. Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Om du vet alder og bosted, så burde det ikke være så altfor vanskelig å huke tak i dem gjennom skattelistene. Er ein føresetnad at du som minimum legg inn etternamn for å få eit søk i skattelista. Dei stadene eg kjenner for søk her i alle fall. Alder og bustad kan nok avgrensa deg frå å drukna i postar, men utan etternamn, ikkje søk. Det fungerer fjell på skattelister.no. Endret 11. august 2011 av KEBABavSVIN Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det fungerer fjell på skattelister.no. Såg nett det. Søkte på fornamn og aldersgruppe på ein person eg kjenner, og fekk vita at det var eit par tusen å velja mellom, og at eg kunne få sjå fyrste 30. Men det VERKA her, den skal du ha. Om du altså skal ha tak i eit namn mindre enn 30 i aldersgruppa her... Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Enten så spør man etter nummer, eller så gir man det på eget initiativ. Finnes plenty av søte jenter ellers. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg MikkelRev Skrevet 11. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. august 2011 Det skipet har nok seilt ja. 33 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det skipet har nok seilt ja. I see what you did there! Men du kan spørre "Fredrik" (17) om hjelp Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 De er 15-16 år. Ingen skatteliste, da? Vil se bilder av dem liksom. Kanskje legge dem til. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvis du vet hvor de er fra, kan du alltids gjøre et forsøk på google. Kan jo hende de har vært aktive i noe, og har havna i lokalavisa og yes, du skjønner tegninga. Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det skipet har nok seilt ja. Hahahaha! Genialt! Jaja, det er jo god erfaring til neste gang. Husk, det er flere fisker i havet! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Vil se bilder av dem liksom. Kanskje legge dem til. 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Det skipet har nok seilt ja. Hahahaha! Genialt! Jaja, det er jo god erfaring til neste gang. Husk, det er flere fisker i havet! Men tenk så mange gifige fisker som er der. De nevnte fylker og fornavn. Lite info... Flyet er nok seilt... Lenke til kommentar
Persn Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 De fleste kompisene mine som er litt over kanten når det gjelds å finne damer bruker ett sånt fantastisk verktøy.. Hva er det det heter nå igjen.. FACEBOOK!!! Fornavn og fylke burde være mer enn bra nok for å finne dem. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 En liten sjanse du kan ta, er å lage en egen tråd på norges største forum og håpe at de ser tråden og kontakter deg. 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Jeg fikk navn. De vet ikke mye... Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg fant fram til slutt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Snakket du med dem eller fisket du opp navnene med spionasje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå