avona Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei! Har nettopp bygga meg den nye PC'en, men har støtt på et problem. Har tatt harddisken jeg hadde i Gamle PC'en og putta den i denne, men når jeg kommer til windows sin loading i starten så får jeg blue screen of death etter noen sekunder, så starter den på nytt igjen. Jeg kan se hardisken i bios(størr, navn osv), og det ser helt fint ut. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=620189 - dette er harddisken, jeg har brukt en 6gb/s sata cabel(grå) fra hardisken til hovedkortet, i hovedkortet er den så koblet i den øveste mørkeblå porten. altså port 0. Tenker kanskje at det er fordi jeg har brukt den gamle PC'en sin hardisk og den sin windows 7 etc? vet ikke jeg:/ HJELP! angående BSoD, så får jeg ikke tid til å se hva error det er, den er der i 1 millisekund:/ Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du har nok svaret selv. OS må i 99% av tilfellene installeres på nytt når gammel HDD monteres på nytt HK. Masse drivere som ikke er kompatible med det nye hovedkortet/komponentene generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå