angeland89 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Hei tenkte kanskje noen ønsket å vite om at Final Fantasy Type-0 demoen er ute nå. her er nyheten den skal være sonefri og på Japansk-only desverre. Endret 11. august 2011 av angeland89 Lenke til kommentar
almazy Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Kommer så mye rart i FF-klær for tida at jeg ikke veit hva som er hva. Jeg laster ned og tester demoen, og krysser fingrene om at det ikke er mer ff xiii tull, eller enda verre; ffxiv. Takk for link ;-) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Type-0 var opprinnelig FF Agito XIII, men baserer seg bare løst på samme mythos som XIII med krystaller og l'cie-snakk. Ellers er omtrent alt like forskjellig som mellom vanlige hovedtitler. Nå har jeg i det misnte litt kos mens jeg venter på FFIV Complete fra Hong Kong. Endret 12. august 2011 av S-r-ex Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Alt på spillet er på japansk? Ja da er det jo ingen sak å spille... Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Alt på spillet er på japansk? Ja da er det jo ingen sak å spille... er'u redd? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 ᛗᛖᚾ ᛞᚢ ᚷᚱᛖᛁᛖᚱ ᛞᛖᛏ ᚾᛟᚲ ᛗᛖᛞ ᛚᛁᛏᛏ ᛟᚹᛖᛚᛊᛖ....Følger guidene som ligger på nettet så går det som passe. Eneste problemet mitt så langt er mooglene: KUPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå