Alejoz Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei, samboeren min har nå i ett år hatt Nokia N900 og har blitt VELDIG glad i denne. Nå gikk touch enheten på denne(eller noe) i stykker og vi skulle sende til reperasjon. Gikk tapt i posten så vi må nå ha ny telefon. Det hun nå gjerne vil ha er en telefon som holder mål, med qwerty tastatur og ok lagringsplass. ALLER helst vil hun ha ny N900, men denne er visst ikke å opppdrive utenom finn, og jeg vil ikke vie min tillit til slikt. Så da spør jeg: Hvilken telefon kan erstatte N900(og har qwerty+touch)? Selvsagt åpen for andre forslag men hun er ikke så glad i touch så hun vil helst ikke ha en ren touch telefon. Håper noen kan hjelpe her. Så langt har vi sett på Nokia E7 og C6, E7 ser "ok" ut, men har fått veldig dårlig kritikk, C6 er egentlig ikke et valg, men den har allikavel oppfylt kravet om QWERTY+Touch:P Håper noen kan hjelpe oss med å finne en erstatter:) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du har jo alltids Xperia X10 Mini Pro, den har touch og qwerty tastatur, men er ikke så stor Lenke til kommentar
Alejoz Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Ja vi har sett på X10 mini pro' , men den ble litt liten og knotete. + holdt ikke helt mål på ytelse, virket veldig treg. Hun har sett seg inn N9 som er ren touch, så vi får se om det blir den. Men er fremdels åpen for qwerty forslag da dette fremdeles er det hun ALLER helst vil ha Lenke til kommentar
Alejoz Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Takk for forslag, hun skal se litt på Z'en, så får vi se om hun liker den eller ikke. har vel og merke hørt det blir veldig fort slark i deksel på den, så den blir veldig løs, noe som gjør den ubehagelig å bruke? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Prøvde en Z i butikken, må si at den var ganske så slarkete i skyvingen og når tastatur og telefon var sammen. Virket litt som at den ikke var skrudd/festet skikkelig. Om den er ubehagelig å bruke vet jeg ikke hva dama mener, men jeg synes det var litt ubehagelig å ha den følelsen av løs deksel. Du kan jo stikke innom Elkjøp/Lefdal elns Hva med BlackBerry? F.eks BlackBerry® Torch 9800 og BlackBerry® Storm2 9520 har touch-skjerm og qwerty-tastatur. MEN blackberry'ene koster (se på trigcom.no sine sider). Hjalp deg litt mer å finne en som selger N900. Du kan høre med han fyren (ligger et telefon-nummer der så du kan høre med han) jeg fant på et forum, HER. Ellers kan du/dere melde dere på varselsbrev her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå