Gå til innhold

Dersom du MÅ velge en Nokia telefon

tormi

Anbefalte innlegg

Hei godt folk!

Har fått meg ny jobb, hvor jeg får dekket mobil. De har imidlertid en avtale om at man MÅ ha Nokia som telefon. Dette er litt nedsig må jeg si - jeg er nå vant til Android telefoner og må ta et steg tilbake føler jeg.

Men er det noen der ute som har peiling på Nokia telefoner idag. Er en evighet siden jeg har benyttet dette.

Det som er viktig for meg dersom det i det hele tatt er mulig med nokia er følgende (ikke rangert):

1. Wimp

2. Programmer som LogMeIn/Teamviewer for remote styring av pc.

3. Liker jo apps da men det er vel seriøst mangelvare på nokia.

4. Ellers er jo seff batteri kapasitet en fin ting.

Forslag mottas med takk, gjerne henvis meg til noen tester om dere vil.

Akkurat nå vurdere jeg sterkt å bare beholde min egen telefon og få simkort fra dem, men hadde egentlig planer om å bytte ut min HTC Desire med Samsung nå og la madammen få Desire'n.

Hva gjør jeg folkens?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du skal velge deg telefon nå og ikke kan vente til Windows-telefonene til Nokia kommer ville jeg utvilsomt valgt Nokia E6. Test av den her: http://www.amobil.no/artikler/nokia_e6/100399

1. Wimp fungerer på Symbian.

2. Aner ikke da jeg aldri har prøvd dette.

3. Ovi Store har begynt å få et brukbart utvalg av apps man "trenger", men noen seriøs konkurrent til Appstore og Market er det ikke.

4. Her kommer E6 virkelig til sin rett. Den har en batterikapasitet rene touchtelefoner bare kan drømme om.

Ellers har den et tastatur jeg aldri har hatt bedre enn (hadde det på E71) etter jeg ble vant til det. Det går overlegent mye kjappere enn touch, iallefall for min del.

Den har en ganske liten skjerm, men en veldig god oppløsning som gjør at den er behagelig å se på.

Lenke til kommentar

Dersom du skal velge deg telefon nå og ikke kan vente til Windows-telefonene til Nokia kommer ville jeg utvilsomt valgt Nokia E6. Test av den her: http://www.amobil.no/artikler/nokia_e6/100399

1. Wimp fungerer på Symbian.

2. Aner ikke da jeg aldri har prøvd dette.

3. Ovi Store har begynt å få et brukbart utvalg av apps man "trenger", men noen seriøs konkurrent til Appstore og Market er det ikke.

4. Her kommer E6 virkelig til sin rett. Den har en batterikapasitet rene touchtelefoner bare kan drømme om.

Ellers har den et tastatur jeg aldri har hatt bedre enn (hadde det på E71) etter jeg ble vant til det. Det går overlegent mye kjappere enn touch, iallefall for min del.

Den har en ganske liten skjerm, men en veldig god oppløsning som gjør at den er behagelig å se på.

No ble jeg plutselig litt glad igjen. Satt faktisk akkurat å leste den testen rett etter jeg postet tråden. Når kommer dem med Windows Mobile da? Er vel et usikkert kort det også eller? Jeg kan nemlig vente men da BØR det komme noe som er skikkelig bra altså :)

Lenke til kommentar

Har fått meg ny jobb, hvor jeg får dekket mobil. De har imidlertid en avtale om at man MÅ ha Nokia som telefon. Dette er litt nedsig må jeg si - jeg er nå vant til Android telefoner og må ta et steg tilbake føler jeg.

Akkurat nå vurdere jeg sterkt å bare beholde min egen telefon og få simkort fra dem, men hadde egentlig planer om å bytte ut min HTC Desire med Samsung nå og la madammen få Desire'n.

Hva gjør jeg folkens?

Svaret er enkelt.

Du kjøper deg en ny telefon som du hadde planer om, og får sim fra jobben.

Lenke til kommentar

Svaret er enkelt.

Du kjøper deg en ny telefon som du hadde planer om, og får sim fra jobben.

Ser nikket ditt er "snylter", glemte jeg å si at jeg var gniten ? :)

Forøvrig noen som vet når Nokia kommer med Win 7 mobiler? Er det satt noen datoer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...