Anne Øverås Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Venter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Å ingen tog kom. Stemningen er der i et fint bilde,kom litt godt frem at jenta er av nyere dato muligens,men hva gjør vel det. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ve første øyekst så ser det ut som om bildet er skjevt, men det er jo bygget der bak som har noen skjevheter....! Fint uttrykk, men litt vanskelig (delvis hardt) lys kanskje... Kombinasjonen lys/skygge er ikke alltid så enkelt. Men jeg liker bidlet uansett! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Liker godt motivet. Fint uttrykk og positur på jenta. Er ikke sikker på om kofferten skulle vært nyere eller jenta mer gammeldags, eller kanskje kontrasten lager en bra motsetning. Mange historier her. Ikke helt komfortabel med fargesettingen din. Fungerer veldig fint på alt bortsett fra jentas hud som blir litt sånn gustengul. Skulle gjerne hatt den enda mer hvit eller mer naturlig hudfarge. Men det er min smak. Kreativt. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Herlig og spennende bilde, men jenta ser ut av bildet! Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Jeg liker godt historien(e) i bildet :-) Eksponeringen og skarpheten på jenta er det ingenting å utsette på. Du oppgir ikke exif data her, så jeg hvet ikke hvilken blender du har brukt, uansett ville jeg brukt en større blender (mindre blendertall) for å gjøre bakgrunnen ørlite uskarp. Dette ville trekt enda mere oppmerksomhet mot jenta. Fargen på jentas hud er allerede nevnt. Jeg synes ikke jenta får den oppmerksomheten hun fortjener her. Hun er rett og slett for midtstilt etter min smak. Jeg ville kuttet mye på høyre side, ja faktisk litt over midten av vinduet på høyre side. Da vil blikke til jenta dekke mere av billedflaten og hun får mere av den oppmerksomheten hun fortjener ;-) Usikker på om ett kutt i bunn også hadde gjordt seg. Dette i såfall for å få det liggende formatet, selv med det ovenfor nevnte kuttet i høyre del av bildet Endret 12. august 2011 av imauseth Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Tusen takk for tilbakemeldinger. Har bilde i ulike toner, men skal se på det dere skriver her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg