Gå til innhold

München - flyplass til togstasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved terminalen MUC II går tog S8 til Ostbahnhof (østbanestasjonen) jamleg (ofte kvart 20. minutt), og turen dit tek normalt 37-38 minutt. Billett kjøper du på staden. Ver førebudd på å handtera automat som snakkar tysk (har aldri sjekka om han stillast om kva gjeld språk). Billetten kostar (kosta i vår) beint 10 EUR.

Edit: Veit ikkje om du skal vidare med tog frå Ostbahnhof, men skal du til sentrum (gamlebyen) derfrå tek du undergrunnen (U4) merka Westendstrasse til Odeonsplatz (tredje stoppet), då er du rett ved inngangen til gamlebyen. Skal du ha eit tog som ikkje stoppar på Ostbahnhof, tek du U4 eit par stopp til, då er du ved Hauptbahnhof. Skal du vidare med undergrunnen treng du ny billett.

Endret av Atlanterhavet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

takker for svar, skal videre til Hauptbahnhof, så da kan jeg bare ta u4 da eller? :)

Då er det berre å byta over på Ostbahnhof. Har ikkje stoppa på Hauptbahnhof nokon gong, så veit ikkje billettprisen der, men mange EUR er det ikkje. Sjekk ellers, om du skal med tog, om det ikkje stoppar på Ostbahnhof og. Med mindre du skal retning vest, sjølvsagt.

Lenke til kommentar

Det kan ha vært arbeider eller spesielle tider at det ikke har gått direkte.

Det kan det endeleg. Var i byen ei knapp veke då, grunna arbeid og grov ikkje nærare i saka, tok heller "lynkurs i undergrunnsbanen" for å koma dit arbeidet kravde. Var ellers då eg oppdaga kor U4 gjekk utover strekket Ostbahnhof-Odeonplatz, einaste eg har reist med lina før.

Alltid flott med oppdatering. Då veit TS at toget truleg (om det går heile dagen og alle dagar) kan yttast direkte, og eg veit at eg kan rekna med S8 som eg har vore vant med tidlegare ved vitjinga i haust. Skulle vel ta 45-50 minutt for reisa til TS då?

Lenke til kommentar

Ver førebudd på å handtera automat som snakkar tysk (har aldri sjekka om han stillast om kva gjeld språk).

Deutsche Bahns automater snakker stort sett ganske godt engelsk, men det hender de finner på å svitsje til tysk når det kommer til betaling.

Det langt større problemet er at automatene stort sett ikke aksepterer sedler større enn €10 (det finnes unntak) og mynt, VISA-kort eller annet nordmenn er troende til å ha gir liten respons.

Deutsche Bahns iPhone-app er for øvrig glimrende for å komme seg rundt, godt mulig det finnes noe tilsvarende også til andre mobilplattformer.

Lenke til kommentar

Kom meg fint til og fra flyplassen.

S8 går direkte fra Munchen Hauptbahnhof - flyplassen. S1 går også, men skjønte det slik at det var ett fett, bare at de kjørte på hver sin side av byen. S8 går ihvertfall direkte.

DB automatene kan (heldigvis) brukes på engelsk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...