Zepplin Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hei, cd`en min er akkuratt blitt litt fuck. Warcraft cd-en altså, jeg har cd-keyen enda men jeg mangler da en no-cd crack. er d noen som vet hvor jeg kan finne en virkende no-cd crack for warcraft III reign of chaos som funker for den nye patchen? plz reply her :o Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 ! har nok det du leter etter. Legger ut no-cd-patcher til spill+oppdateringer. Håper ikke dette regnes som "info som leder til piratvirksomhet". Det er jo ikke ulovlig med no-cd crack så lenge man har kjøpt spillet på lovlig måte(??) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Trodde det var mulig å få tilsendt ny cd-plate dersom det ble feil på originalen. Dersom man sender inn den gamle da, men det er ikke sikkert at dette er korrekt informasjon. Mener bare å ha lest det en plass... Går jo an å undersøke. Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 ! der har de alt av cracks til spill Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Her lever en haug med folk veldig farlig. Se på dette som en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg