Fx21 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei, min kjære Nokia E71 er iferd med å forlate meg, så jeg vurderer anskaffelse av ny mobil, jeg har tittet litt på både GS2 og O3D, begge telefonene virker veldig interessante, men hvilken er best? Jeg er på jakt etter en mobil som er fin og leken, ikke stor og klumpete og er rask, bør fungere godt med nettsurfing, hvilken mobil anbefales da? Finnes det evt. andre mobiler på markedet som er bedre egnet, en htc f.eks? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 lesestoff: http://www.mobili.no/nyheter/rematch-optimus-3d-vs-galaxy-sii/ http://www.digitaltrends.com/mobile/lg-optimus-3d-vs-samsung-galaxy-s-ii/ http://www.mobile88.com/news/read.asp?file=/2011/7/29/20110729092507&phone=samsung-galaxy-s-ii-vs-lg-optimus-3d Og limer du inn overskriften i google, kommer det masse flere tetster.Så finner du vel ut selv hva som passer deg best. Lenke til kommentar
JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei, min kjære Nokia E71 er iferd med å forlate meg, så jeg vurderer anskaffelse av ny mobil, jeg har tittet litt på både GS2 og O3D, begge telefonene virker veldig interessante, men hvilken er best? Jeg er på jakt etter en mobil som er fin og leken, ikke stor og klumpete og er rask, bør fungere godt med nettsurfing, hvilken mobil anbefales da? Finnes det evt. andre mobiler på markedet som er bedre egnet, en htc f.eks? Jeg var i samme situasjon som deg før sommeren da min trauste E71 sovnet stille inn......Valget falt på GS2, og jeg har ikke angret et eneste sekund! Jeg var redd telefonen skulle virke for stor, men den sklir fint ned i lomma på ei olabukse og kjennes ikke større ut en E71. GS2'en er raskere enn lynet, alle funksjoner inkl. surfing er ut av en helt annen verden enn E71. Skjermen er fantastisk! Personelig tror jeg 3D er en dyr, batterikrevende og fullstendig unyttlig gimmic. Det eneste du kommer til å savne fra E71 er levetiden på batteriet.... JILDG Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Vel, mellom disse to er det bare snakk om 2D vs 3D. Kommer an på hva du har lyst. Allikevel står LG svakt for manglende kundeservice, mens Samsung har skjerpet seg sikkelig. Personlig hadde jeg ikke trengt 3D da man må ha skjermen helt stille i riktig stilling for å kunne se 3D. Pluss at jeg har en Nintendo 3DS, så 3D mobil for meg er unødvendig. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Hei, min kjære Nokia E71 er iferd med å forlate meg, så jeg vurderer anskaffelse av ny mobil, jeg har tittet litt på både GS2 og O3D, begge telefonene virker veldig interessante, men hvilken er best? Jeg er på jakt etter en mobil som er fin og leken, ikke stor og klumpete og er rask, bør fungere godt med nettsurfing, hvilken mobil anbefales da? Finnes det evt. andre mobiler på markedet som er bedre egnet, en htc f.eks? Jeg var i samme situasjon som deg før sommeren da min trauste E71 sovnet stille inn......Valget falt på GS2, og jeg har ikke angret et eneste sekund! Jeg var redd telefonen skulle virke for stor, men den sklir fint ned i lomma på ei olabukse og kjennes ikke større ut en E71. GS2'en er raskere enn lynet, alle funksjoner inkl. surfing er ut av en helt annen verden enn E71. Skjermen er fantastisk! Personelig tror jeg 3D er en dyr, batterikrevende og fullstendig unyttlig gimmic. Det eneste du kommer til å savne fra E71 er levetiden på batteriet.... JILDG Jeg ser at optimus 2x har en standbytid på rundt to uker. Dette virker voldsomt. Hva vil du anta at SGS2 sin standbytid er på? Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg vurderer nå SGS2 eller Nexus Prime, som enda ikke er lansert. Den blir lansert om 6 dager... Noen som har litt info om den kommende telefonen? Kommer den til å bli like lett og tynn som sgs2 og kommer den til å bli krafrigere (hw)? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vurderete nylig om jeg skulle gå for Galaxy s2 eller optimus 2x og må si at når man har telefonene i handa så kjennes kvaliteten mye bedre ut på 2x. Galaxyen har bedre skjerm og litt kjappere cpu men når alt kommer til alt er 2x en knall telefon, spesielt med tanke på pris diferansen gjør at 2x fremstår som et lite kupp i forhold til s2. Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) For meg står det mellom flaggskipene til LG, Optimus 3D og 2x... Noen som kan gi meg et godt tips anngående å velge mellom de to telefonene? Synes designen til 2x er langt bedre, men specsa til 3D pluss den faktiske 3D funksjonen gjør meg usikker. Noen erfaringer med dem? Endret 6. oktober 2011 av Wazza95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå