Gå til innhold

[Løst] Jobb som deltager på spørreundersøkelser

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Er det noen her som har erfaring med å delta på spørreundersøkelser mot betaling? Jeg har sett flere norskeog utenlandske nettsider som tilbyr nettopp dette. Er det noen som har erfaringer eller info som de vil dele med meg? Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen!

Er det noen her som har erfaring med å delta på spørreundersøkelser mot betaling? Jeg har sett flere norskeog utenlandske nettsider som tilbyr nettopp dette. Er det noen som har erfaringer eller info som de vil dele med meg? Takker for svar :)

Hadde dette vært en bra måte å tjene en ekstra slant med penger på så hadde 1/3 av verden gjort det hver dag. Sorry men du er heldig om du tjener 10 kr måneden på det.

Lenke til kommentar

Jeg er med på en slik web-undersøkelse, panel.no

De betaler 1kr pr minutt de antar at du bruker på spørreundersøkelsen, dette er forhåndsberegnet så du tjener ikke mer om du bruker lengre tid, heller ikke mindre om du bruker kortere.

Oftest er det 10-15 minutters undersøkelser, jeg får vel slike 1-2 ganger pr uke.

Ikke noe å bli rik av, men det blir f.eks ett gratis spill eller to i løpet av året.

Antagelig kunne jeg fått mer ut av det, men det er langt fra alle undersøkelsene jeg gidder å ta.

Har god erfaring med de, får mail med link til undersøkelsen, fullfører og poengene kommer inn på konto`n din hos dem.

Poengene kan senere brukes på f.eks gavekort eller få rabattkoder på enkelte nettbutikker(f.eks cdon.no)

Men, det er absolutt ikke noe å leve av :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...