smort1 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hva er din drivstoffpris idag? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kjekt å se hvordan det er der du holder hus på direkten,ser aldri på bensinpriser,barre fuller opp,bør kanskje tenke meg om litt,runt Stavanger Sandnes og utover Jæren er der mye rart,mandags priser/formidagspriser/Pølser til 10 kroner osv,ja ja. Sol og fint her i dag, litt vind som ikke gjør noe. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Tror den lå på omtrent den samme i Drammen, også. God kvalitet på bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Kjekt å se hvordan det er der du holder hus på direkten,ser aldri på bensinpriser,barre fuller opp,bør kanskje tenke meg om litt,runt Stavanger Sandnes og utover Jæren er der mye rart,mandags priser/formidagspriser/Pølser til 10 kroner osv,ja ja. Sol og fint her i dag, litt vind som ikke gjør noe. TAkker Tor! Har nok noe av det samme utover i distriktet her også.... Tror den lå på omtrent den samme i Drammen, også. God kvalitet på bildet. Takker Melvin! Grei nok kvalitet tatt gjennom et ikke for rent vindu... Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det er jeg usikker på, men artig bilde! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Det er jeg usikker på, men artig bilde! Takker Karl-Ivar! Får vel ikke gjort så mye med de prisene uansett.... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Bensinpriser - hva er det for noe Jeg har bil, men bruker for det meste sykkel eller "apostlenes hester" Fyller tanken for 250 kroner en gang i mnd, og det har jeg gjort i mange år....hehehe Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Bensinpriser - hva er det for noe Jeg har bil, men bruker for det meste sykkel eller "apostlenes hester" Fyller tanken for 250 kroner en gang i mnd, og det har jeg gjort i mange år....hehehe Takker wasco! Sykkel og hestene er nok sunnest også, iallfall for de fleste...(les: de som ikke bruker kondomdress altså... ) Og akkurat der gikk bensinprisen ned til 14,33 , he, he.... (men jeg fyller ikke igjen før den er under 14,00..., da tar jeg heller den andre bilen som "alltid" har full tank!) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Takker wasco! Sykkel og hestene er nok sunnest også, iallfall for de fleste...(les: de som ikke bruker kondomdress altså... ) Ingen overhengende fare for at noen skal få se meg i kondomdress Endret 12. august 2011 av wasco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg