saladin waits for alice Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Var da veldig mye grining :0 Forsåvidt hadde jeg håpet salget skulle stagnere litt så de kunne ha mer mellomrom mellom hver telefon, (med datamaskin er vel dette nesten umulig). Eneste Apple produktet jeg eier forsåvidt er en iPod touch 3GS 64 GB, svært fornøyd med den, kombinert med en Nokia c7 dekker det alle mine behov, dog litt overflødig med funksjoner kanskje ^^ Har foreldrer som har brukt Mac svært lenge, den ene nå i 5 år (MacBook) og den andre siden 1990 , sistnevnte driver forsåvidt med musikk da, har vel litt andre behov enn det Apple tjener mest på. Jeg ser mye klaging her over Apple som firma, jeg er heller mer skuffet over hvor mange som "må" ha multi function touch telefoner, eller hva som er enda verre, drive å kjøpe en ny en hvert År, håper dette ikke fører til at mange Mobilselskap(og andre former for hardware) vil lage maskiner med lav levetid :o Edit: mange Leif Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvorfor ha lav levetid når folk kjøper nytt hvert år uansett? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvorfor ha lav levetid når folk kjøper nytt hvert år uansett? fordi det skal ikke være nødvendig med ny telefon hvert år. man må da få lov til å velge en telefon som varer en stund Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Haha, så mange folk som er butthurt i denne tråden. Apple ligger på topp fordi de har laget produkter som passer til massene, de har vært flinke til å markedsføre seg og de har ikke noe i mot å bruke litt skitne triks. Steve Jobs og kompani har vært helt ekstremt dyktige, uansett hvordan du vrir og vender på det. Skjønner ikke hvorfor folk tar Apples suksess såpass personlig Endret 13. august 2011 av Error Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Raptor' timestamp='1313179010' post='18158489'] Apple var det selskapet som skapte mest trøbbel , de som ville krangle mest. Er det noe du har statistikk på eller er dette din private mening?? det var de som fikk størst oppmerksomhet i media for en del år siden. Da fikk man intryket av at de var vanskeligere å ha med å gjøer en de andre aktørene Der har du sakens kjerne: "størst oppmerksomhet i media". Hvis Samsung eller Sony behandler sine noen av sine kunder på en dårlig måte så er det ingen som gidder å skrive om det, hvis Apple gjør det samme så er det store oppslag i alle tabloidmedia. Apple-stoff selger, det er bare å se på alle de spekulative idiotoppslagene om f.eks mulige kommende produkt fra Apple, på amobil.no. Tolkningen av norsk lov om forbrukerkjøp var faktisk såpass uklar for noen år siden at Nokia kjørte en sak helt opp i norsk Høyesterett, om 2 eller 5 års reklamasjonstid på telefoner. Jeg regner med at det var rimelig mye trøbbel for den kunden, selv om det var forsikringsselskapet hans kjørte selve rettssaken mot Nokia, og til slutt vant... Takk for at du fant noen kontrete sakker MrLG . Nokia ville bare finne ut hvor godt loven stod seg. Apple ville ikke godta den ikke uansett hva som skjedde Det er to litt forskjellige sakker at de har mer media fokus kommer nettopp av at de krangler mere Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvorfor ha lav levetid når folk kjøper nytt hvert år uansett? Det er jo i direkte strid med 5 år reklamasjon av hardware ting i Norge Derfor. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvorfor ha lav levetid når folk kjøper nytt hvert år uansett? Det er jo i direkte strid med 5 år reklamasjon av hardware ting i Norge Derfor. Ja, selv om vi ikke hadde hatt slike goder så hadde det ikke gjort noe om en telefon varte i 100år. Folk kjøper nytt, selv om man egentlig ikke har råd. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvorfor ha lav levetid når folk kjøper nytt hvert år uansett? fordi det skal ikke være nødvendig med ny telefon hvert år. man må da få lov til å velge en telefon som varer en stund Om folk hadde kjøpt ny telefon, tv og pcer hvert 10ende år hadde økonomien vært i dass. Verden er avhengig av at folk kjøper nytt ofte. Men som jeg sa. Nordmenn kjøper nytt selv om det gamle er i tipp topp stand Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvorfor ha lav levetid når folk kjøper nytt hvert år uansett? fordi det skal ikke være nødvendig med ny telefon hvert år. man må da få lov til å velge en telefon som varer en stund Om folk hadde kjøpt ny telefon, tv og pcer hvert 10ende år hadde økonomien vært i dass. Verden er avhengig av at folk kjøper nytt ofte. Men som jeg sa. Nordmenn kjøper nytt selv om det gamle er i tipp topp stand og derfor mener du at vi skal kjøpe nytt hvert år for at produsentene skal overleve ? hvis det skulle være slik så vil det nok gå inflasjon i løsningene til folk Lenke til kommentar
mazix Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Bah kan ikke bare norge kjøpe opp apple og sette de på sin rette plass, Apple er skumle i nåværende retning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå