Niklasp Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Samsung lanserer vann- og støtsikker telefon. Denne telefonen <em>vil</em> du miste i bakken Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 dette er isåfall den eneste touch telefonen jeg kunne tenkt og kjøpe . Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Slett ikke dumt. Alle som ikler sin mobil (iPhone) bumper burde heller vurdere denne. Endret 11. august 2011 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Haha, denne burde jeg hatt. Min touchtelefon ser verken ikke ut eller inn for tiden, hah. 2 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg liker dette veldig godt, etter at motorola lanserte sin vanntette motorola defy så virker det som om det er flere produsenter som kaster seg på bølgen av vanntette telefoner. Jeg har selv en defy og er kjempefornøyd, den kan godt ligge i ei våt bukselomme på jobb (er tømrer) uten problemer, jeg har også flere ganger tatt telefonen i dusjen og den har svømt i et par ølglass som et partytriks Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Denne virka interessant inntil jeg kom til 800mhz CPU og 3.2mpx kamera. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Bryr meg egentlig ikke om hvor rask eller hva den kan gjøre så fremst jeg kan ringe og sende meldinger ,ha litt musikk på den og kanskje ta et bilde i ny og ne . trenger ikke ha noe spesielt bra kamera men kanskje kult og ta bilde av noe du ikke ser så ofte en gang i blant . Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) IP-grad er ikke det samme som en sikkerhetssertifisering. Skal man absolutt kalle det for noe flott, så kall det for kapslingsgrad. http://no.wikipedia.org/wiki/IP-systemet Forøvrig ser jeg fram til en test av denne telefonen. Jeg tror denne kan bli en ypperlig telefon til bruk på jobb for min del. Spesielt nå som e-Pocket Handyman kommer til iPhone og Android. Endret 11. august 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Noe for moder'n! Hun trenger ny telefon! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 jøss.. de jobber på spreng hos Samsung om dagen... Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hmm. ETter å endelig få et bra kamera på touch telefon (SE ARC og Samsung G S2) er det vanskelig å gå til noe dritt igjen. Selv om den er vanntett. Grr. Vanntett OG kamera, så kjøper jeg umiddelbart. Lenke til kommentar
Gjerdes Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 du vil ikke miste galaxy s 2 i bakken iallefall! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Oi, dette var interessant. Ikke nå, men om 2-3 år når det har kommet en god oppfølger eller konkurrent, er dette aktuelt. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg har allerede en Android-telefon med IP67, og bare 800mhz CPU: Moto Defy. Og største ankerpunktet er CPUen er litt svak... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 du vil ikke miste galaxy s 2 i bakken iallefall! Jeg kan skrive under på det.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Denne virka interessant inntil jeg kom til 800mhz CPU og 3.2mpx kamera. Per i dag vil du egentlig ikke ha mer. Bildebrikken i de aller aller fleste mobiltelefoner er alt for liten og dårlig til å ønske seg noe mer enn 3mpx. Når det er sagt, er det jo ikke gitt at kameraet i denne telefonen er spesielt bra. avhengig av hvilken prosessor som sitter i, er den antakeligvis minst like kraftig som Desire-Z, og kraftigere en GS1, HTC Desire, m.fl. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Nå har jeg hatt Samsung B2100 i snart 3 år, og dette har vært en fantastisk mobil. Batterilevetiden er fortsatt rundt en uke med vanlig bruk. Mobilen har vært nedsenket i saltvann, pilsner, hønse-ekskrementer og olje, den har vært mistet, kastet og misbrukt hver dag over svært lang tid. Den erIP57-sertifisert, men jeg vil tro den tåler mer enn Galaxy Xcover. Amobil tester b2100 Amobil knekker b2100 Den kan anskaffes for 700 kr på Pixmania og jeg vil anbefale den til de mest seriøse håndverkere, anleggsarbeidere, bønder osv. Endret 12. august 2011 av Carl Sagan Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Denne virka interessant inntil jeg kom til 800mhz CPU og 3.2mpx kamera. Per i dag vil du egentlig ikke ha mer. Bildebrikken i de aller aller fleste mobiltelefoner er alt for liten og dårlig til å ønske seg noe mer enn 3mpx. Når det er sagt, er det jo ikke gitt at kameraet i denne telefonen er spesielt bra. avhengig av hvilken prosessor som sitter i, er den antakeligvis minst like kraftig som Desire-Z, og kraftigere en GS1, HTC Desire, m.fl. CPU'en kan vel teoretisk sett være relativt kjapp for sine 800mhz. Dog, siden dette er en robust telefon som trolig kan tjene som turpartner lenge etter at den har "gått ut på dato", skulle jeg likt å sett en enda litt kjappere CPU. Når det gjelder kamera velger jeg å være en smule urokkelig. Dette er en telefon som ser ut til å myntet på utendørsbruk, og gjerne turbruk. Med et godt kamera kunne man spart seg å tatt med et annet et. Jeg ville iallefall betalt ekstra for det, og kanskje t.o.m gått opp noen gram i vekt og noen millimeter tykkelse for å fått plass til bedre kamera og større batteri. Edit: Når det er sagt; ved nærmere ettertanke virker telefonen mer og mer forlokkende. Endret 12. august 2011 av Dummst Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det endrer ikke på det faktum at du som hovedregel ikke får bedre bilder med 8mpx enn 3mpx på en telefon. Du har faktisk langt større sannsynlighet for å få gode turbiolder med 3,2mpx enn med 8mpx. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Du har nok rett. Tror jeg forventer litt for mye. Med en grei pris blir dette en aktuell kandidat som neste telefon. Mye pga skjermstørrelsen. Noen kvalifiserte gjetninger på pris? 2.500-3.000? Endret 12. august 2011 av Dummst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg