Gå til innhold

Noen som har fått seg HTCEvo 3d?

caato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg fikk min i dag. Er veldig positiv til den så langt. Har ikke fått testet den skikkelig ut ennå, men det funka veldig bra med 3d foto. Eneste minuset å si på det er at når du skal se bildene/filmen i 3d så må du ha en så rett vinkel på skjermen som mulig.

Er det noe du lurer på så kan jeg godt sjekke det ut for deg

Har dessverre ikke fått sett hvor godt batteriet er, siden jeg fikk den i dag.

Endret av Vialdo
Lenke til kommentar

Lurte på å bestille meg Evo 3D, har ikke lyst på nytt abbonoment så vurderte å bestille den uten operatørlås. Derfor lurer jeg på om man trenger Microsimkort for å få mobilen til å fungere? Har kun vanlig simkort i min 3GS :) Takk for svar!

Lenke til kommentar

Lurte på å bestille meg Evo 3D, har ikke lyst på nytt abbonoment så vurderte å bestille den uten operatørlås. Derfor lurer jeg på om man trenger Microsimkort for å få mobilen til å fungere? Har kun vanlig simkort i min 3GS :) Takk for svar!

Nei, du trenger ikke det. Det følger med et 8 gb kort.

Lenke til kommentar

var ikke akkurat det jeg tenkte på hehe. Men lurte på om mobilen fungerer med et vanlig simkort og ikke et mikrosimkort som Apple har i feks ipad og iphone 4 :)

Lenke til kommentar

var ikke akkurat det jeg tenkte på hehe. Men lurte på om mobilen fungerer med et vanlig simkort og ikke et mikrosimkort som Apple har i feks ipad og iphone 4 :)

ahh... Ja, den funker med vanlig simkort :p

Lenke til kommentar

jeg tror elkjop.no skal ha den på lager, samt et par andre nettbutikker:)

Er egentlig mest spent på hvor bra/dårlig batteriet er på denne sammenlignet med f.eks sensation, har og hørt at batteriet på evo 3d skal være ganske dårlig, hvis det stemmer må jeg si at en sensation egentlig frister mer :D

Fant akkurat denne: http://www.mobili.no/tester/test-htc-evo-3d-mot-resten/

Endret av caato
Lenke til kommentar

Fikk min i går,veldig rask telefon,3D er kult men fikk ikke testet noen 3D spill eller filmer,bare tok noen bilder og noen korte klipp i 3D modusen.Batteriet er ikke noe spessielt,den holdt for meg i en og halv døgn med en god del bruk.Blir sikkert bedre etterhvert når batteriet blir ladet/tømt noen ganger.

Skjermen er fantastisk,jeg hadde en Galaxy Tab før og kan helt tydelig se forskjel på skjerm kvalitet.

Kjøpte min på komplett.no for 5190 kr

Endret av Fictivision
Lenke til kommentar

http://www.knowyourmobile.com/smartphones/htc/htcevo3d/evo3dreviews/1014153/htc_evo_3d_review.html

"Conclusion

If we’re honest we weren’t expecting to like the HTC EVO 3D. Our preconceived notion of the device was that it was merely a marketing gimmick designed to sucker a load of unsuspecting early adopters into buying a 3D smartphone.

How wrong we were. The HTC EVO 3D is a solid, powerful and highly capable device. It’s snappier and more responsive than the HTC Sensation and, while its design and look may divide opinion, we think it looks good and feels great in the hand. Couple these factors with its long battery life, awesome hardware and next-level performance and you really are on to a winner.

All in all we were very surprised by the HTC EVO 3D. Very surprised and very impressed. We highly recommend this device."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har funnet en passende bæreveske til denne?

Det er ikke stor utvalg av vesker for denne mobilen siden den er såpass ny,jeg fikk meg en fra ebay for drøye 20 dollar,her er linken

http://www.ebay.com/itm/300579690139?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

noen liker den kanskje ikke fordi telefonen blir litt for klumpete men jeg synes den er helt perfekt for en såpass dyr telefon,blir veldig bra beskytet i tilfelle jeg mister den i bakken.

Lenke til kommentar

har hatt min i snart en uke, og er fornøyd! 3D funksjonen er jo så-som-så, men man kan i grunn ikke forvente seg mirakler med såpass ny teknologi. Det jeg liker med telefonen er sense 3.0, at den er sylkjapp og henger seg aldri opp. Batterilevetiden er bra til smartphone å være (har tidligere hatt desire som var elendig). Jeg syntes den er kul som den er, men kommer nok til å bytte inn i galaxy etterhvert, siden man betaler mye for en 3d teknologi som er kult i fem minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...