bonnis Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei. Igår satt jeg på pc'en og chilla med en serie. plutselig fikk jeg en "blåskjerm" ikke en standar blåskjerm, men skjermen ble bare "lyseblå". problemet fikset seg ikke så jeg skrudde den av. når jeg nå prøver å skru den på reagerer ikke skjermen, pcen ser ut til å starte normalt( kan være en pipelyd som mangler når jeg slår den på, ikke sikker), men det kommer ikke noe bilde og skjermen reagere ikke. Noen som har hatt et lignede problem? Hva bør jeg gjøre? takk Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 hdmi eller vga kablen kan ha løsnet. prøv og ta ut og in alle kablene til skjermen Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Test med en annen skjerm hvis det til supercz ikke funker. Lenke til kommentar
bonnis Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 takk til begge to men jeg har prøvd dette . Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvilken type pc er det? og fungerer skjermen med andre pcer? Lenke til kommentar
bonnis Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 stasjonær? skjrmen virker ja Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 stasjonær? skjrmen virker ja Tenkte mer på merke/selvbygd komponenter osv... Lenke til kommentar
bonnis Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 stasjonær? skjrmen virker ja Tenkte mer på merke/selvbygd komponenter osv... selvbygd ja. nokså gammel. skjermkort nvidia. 9800 gts 4 gig ram corsair husker ikke cpu, men den er litt nyere 520 w strømforsyning pc'en har virket perfekt frem til dette. Lenke til kommentar
avona Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Prøv å bruk 1 ram brikke av gangen, hadde sånn nå når jeg bygga pc'en min idag, men orda seg når jeg stokka litt på rammen! lykke til Lenke til kommentar
bonnis Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 hehe prøvde det du sa om å flytte på rammbrikkene. nå virker ikke cpu vifta!? På tide me ny pc? eller er det noen med et siste forsøk? =) Lenke til kommentar
avona Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 hehe prøvde det du sa om å flytte på rammbrikkene. nå virker ikke cpu vifta!? På tide me ny pc? eller er det noen med et siste forsøk? =) Underlig:p Ny PC er noe dritt, jeg får alltid store problemer hvor ingen har svar eller peiling:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå