Xzan Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Sliter litt med støy i bakgrunnen, er der hele tiden og når jeg drar musen over ting osv blir det høyere har Realtek AC97, La akkurat inn nyeste drivere for å se om det hjalp men virker ikke sånn mulig det er noe settings som ikke er riktig jeg har asus p4g8x-deluxe hk. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 merker oxo at det kommer små "dots" når jeg bruker scroll på musa mi.. mx300 Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har du prøvd å dempe ("mute") lydkilder du ikke bruker? Som f.eks Aux, Line in, Mic, og CD Audio (hvis du ikke bruker den tynne audiokabelen fra CD-ROM til hovedkortet). Ellers bør du deaktivere alle former for CPU-kjølingsprogrammer dersom du har det installert. Har selv hatt store støyproblemer i kombinasjon med programmet CPUCooL. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Er der når jeg muter alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå