Intellektro Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg vil anbefale alle die-hard-rocke-fans å høre på the Brian Jonestown Massacre. Spesielt sangene; "Going to Hell" og "Whoever You Are!" Herlig musikk! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=s1_8909dNJ0 http://www.youtube.com/watch?v=dN3GbF9Bx6E Endret 11. august 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
Badering Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) BJM er ganske kule, men diskografien deres er så uoversiktlig at det er vanskelig å høre på annet en samlealbum. Platene deres er ikke så sterke, men på flere enkeltsanger opplever man virkelig grasroten av rock, kraftig inspirert av 60-tallet. Klassisk band! Det var en mektig opplevelse å se dem spille live. Et av mine absolutt favoritt live-kutt, fra Tepid Peppermint Wonderland. Forøvrig en veldig bra samleskive som har det mest essensielle av BJM. Endret 11. august 2011 av Badering Lenke til kommentar
Intellektro Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 BJM er ganske kule, men diskografien deres er så uoversiktlig at det er vanskelig å høre på annet en samlealbum. Platene deres er ikke så sterke, men på flere enkeltsanger opplever man virkelig grasroten av rock, kraftig inspirert av 60-tallet. Klassisk band! Det var en mektig opplevelse å se dem spille live. Et av mine absolutt favoritt live-kutt, fra Tepid Peppermint Wonderland. Forøvrig en veldig bra samleskive som har det mest essensielle av BJM. SATAN! Sett dem live? Hvor?! Enig med deg. Mye brokete i arkivene deres. Et par stikker seg ut som fantastiske, men så er det også mange som ansiktsløst havner i en grøtete masse av "helt ok, men ikke noe jeg setter på hvis jeg virkelig skal digge..." Lenke til kommentar
Badering Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 De spilte på john dee for et år siden eller noe slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå