Faaensoldemor Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg prøver å få endret noen innstillinger på nettverket, men jeg får ikke logget meg inn der. Skriver inn IP-adressen i url-baren, og den står bare og laster og laster men kommer aldri inn på den sida hvor jeg skal logge meg inn. Har vært der før, og da var det sånn at noen ganger kom jeg meg inn med en gang, mens andre ganger måtte jeg vente noen minutter. Nå har jeg prøvd i 2 dager. Tips? Har forresten Hitron. Verste jævla søpla jeg har vært borti. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du må være på en pc som er kablet rett i routeren, er du det? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Øhm.. Hvordan vet jeg om jeg er det? Jeg er koblet på nettverket iallefall..? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvis "nettverket" er switchen i routeren så er du det. Dvs ikke trådløst iallefall. Start cmd ipconfig Ipen skal stå der, en av de er routeren. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 ahmagad fikk til <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå