Gå til innhold

Gratis MMS med Chess

Isah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MMS er ganske tåpelig opplegg egentlig.

- Tungvindt å sende motta (tar lang tid å koble opp GPRS).

- Du kan liksom ikke være sikker på at mottakeren får den.

Sendte i dag en MMS til broren min. Men han hadde brukte en annen telefon en MMS telefonen sin, og fikk derfor en melding fra 05000 om at "meldingen kan ikke vises her". Altså, han fikk ikke vite hva det var, eller hvem det var fra.

Det eneste som gjør MMS bedre enn e-post er at mottakeren får den automatisk. Burde gått an å fått det til med e-post også...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Det er ikke alle som bruker e-post på mobilen sin heller da. MMS gir deg jo lyd, og mulighet til å time de forskjellig elementene i meldingen, slik at du får en film, med lyd og alt. Dette kan vel ikke e-post? Hvis ikke du legger inn en .gir, og lyd som vedlegg?

MMS er jo bare en leke sak =)

Og det med mobilen til broren din, skulle opperatøren lagret mms'ene helt til mottakeren fikk seg en mms telefon? Men det kunne gjerne stått hvem den var fra.

Lenke til kommentar
Det eneste som gjør MMS bedre enn e-post er at mottakeren får den automatisk. Burde gått an å fått det til med e-post også...

Med netcom kan man se sine MMS på mms.netcom.no. Jeg som ikke har mms mobil for tiden får tilsent mms'er som jeg leser der. Tar jeg ikke helt feil kan man også på mms.netcom.no velge at de skal bli sendt på mail også (men det er jeg usikker om).

Forresten, skulle ikke denne posten blitt plassert under "Operatører og tjenester"? Posten handler jo om en gratis tjeneste fra en leverandør.......

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...