Isah Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Endelig har også Chess kastet seg på bølgen og tilbyr sine mobilkunder gratis MMS. Tilbudet varer i hele august. Lenke til kommentar
Goody Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hørtes glimrende ut Antar dette gjelder samme hvilken operatør mottaker har? Lenke til kommentar
Isah Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Send i hytt og pine........det er ikke begrenset til bare Chess abbonenter. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 var da ****** at telefonen min streika da. Trur ikkje MMS og 7110 hører saman =/ ARGH! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=1114 Lenke til kommentar
HPh Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 dumt spørsmål, men blir det gratis å sende MMS til e-post adresse også? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 dumt spørsmål, men blir det gratis å sende MMS til e-post adresse også?Jepp. MMS er MMS, uansett om du sender til mobiltelefon eller epostadresse. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 MMS er ganske tåpelig opplegg egentlig. - Tungvindt å sende motta (tar lang tid å koble opp GPRS). - Du kan liksom ikke være sikker på at mottakeren får den. Sendte i dag en MMS til broren min. Men han hadde brukte en annen telefon en MMS telefonen sin, og fikk derfor en melding fra 05000 om at "meldingen kan ikke vises her". Altså, han fikk ikke vite hva det var, eller hvem det var fra. Det eneste som gjør MMS bedre enn e-post er at mottakeren får den automatisk. Burde gått an å fått det til med e-post også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det er ikke alle som bruker e-post på mobilen sin heller da. MMS gir deg jo lyd, og mulighet til å time de forskjellig elementene i meldingen, slik at du får en film, med lyd og alt. Dette kan vel ikke e-post? Hvis ikke du legger inn en .gir, og lyd som vedlegg? MMS er jo bare en leke sak =) Og det med mobilen til broren din, skulle opperatøren lagret mms'ene helt til mottakeren fikk seg en mms telefon? Men det kunne gjerne stått hvem den var fra. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det eneste som gjør MMS bedre enn e-post er at mottakeren får den automatisk. Burde gått an å fått det til med e-post også... Med netcom kan man se sine MMS på mms.netcom.no. Jeg som ikke har mms mobil for tiden får tilsent mms'er som jeg leser der. Tar jeg ikke helt feil kan man også på mms.netcom.no velge at de skal bli sendt på mail også (men det er jeg usikker om). Forresten, skulle ikke denne posten blitt plassert under "Operatører og tjenester"? Posten handler jo om en gratis tjeneste fra en leverandør....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå