Fjelldal83 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Jeg har nettopp anskaffet meg en HTC Incredible S, men jeg holder på å bli gal av facebook-kontaktene som ikke lar seg fjerne fra kontaktlisten min. Jeg har prøvd forskjellige metoder som er anbefalt når jeg har googlet problemstillingen, men det hjelper ikke. Det jeg har prøvd sålangt er: Instillinger facebook: valgt ikke synkroniser, samt slett lokal facebook data. Kontaktlisteinstillinger: jeg har bare valgt google-kontaktlisten, men det hjelper heller ikke. Jeg har til og med forsøkt å slette facebook-appen, men det går ikke (trodde android skulle være veldig åpent, tydeligvis ikke) Noen andre gode råd? Edit: det rare er at når jeg går inn på selve konktakt-appen, da ser jeg ikke facebook-kontaktene, men når jeg skal skrive meldinger eller ringe da popper de opp.... Endret 29. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Samme hadde jeg. Det jeg gjorde var å koble telefonen til pcen, og slette alle kontaktene manuelt derifra. Etter det har de ikke kommet tilbake for meg. Jeg har en Samsung Galaxy S2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå